پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درکنار عزاداران حسینی(ع) و در تسهیل تردد و نظم بخشیدن به هیئات عزاداری حضوری پررنگ خواهد داشت.

راهور

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و ایام شهادت اباعبدالله حسین(ع) و یاران باوفایش گفت: «افتخار دارم به همراه همکارانم در پلیس راهور تهران بزرگ در دهه اول محرم و در تمام شب‌های عزاداری با آماده‌باش ۱۰۰ درصدی در کنار دسته‌های و هیئت‌های عزاداری باشیم تا ضمن تسهیل در تردد عزاداران حسینی در نظم بخشیدن به تردد پارک خودروهای عزاداران و... تلاشی دوچندان داشته باشیم.»

سردار محمدحسین حمیدی از مدیران محترم هیئات تقاضا کرد که با ماموران راهنمایی و رانندگی هماهنگی و همکاری کامل داشته باشند تا در کمال نظم و آرامش از فیوضات این شب‌های عزیز همگی بهره مند شویم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ادامه خطاب به عزاداران حسینی (ع) افزود: «پوشش پلاک و گل مالی روی پلاک غیرقانونی است و البته بغل نویسی‌ها و شیشه‌نویسی‌های خودروها باید به‌صورتی باشد که داخل خودرو دید کامل داشته باشد که در غیر این صورت طبیعتا همکاران من تذکر و برخورد خواهند داشت.»

سردار حمیدی اضافه کرد: «ایستگاه‌های صلواتی باید جانمایی مناسبی داشته باشند و عامل ترافیک یا سد معابر نباشند. خواهش می‌کنم در نصب داربست‌ها و ایستگاه‌های صلواتی هم با همکاران من مستقر در مناطق مشورت و همراهی داشته باشند تا مزاحمت ترافیکی در معابر تهران ایجاد نشود.»

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: «در این شب‌ها که عزاداران با پوشش تیره در حال ترددند و تاریکی شب میدان دید رانندگان را کمتر می‌کند باید دقت و توجه در دیدن و دیده شدن از سوی همه افزایش یابد تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.»

سردار محمدحسین حمیدی در پایان یادآوری کرد: «از همشهریان عزیز می‌خواهم از پارک در محل‌های ممنوع اطراف مساجد و تکایا جدا خودداری فرمایند. پارک دوبل و هرگونه توقف در محل ممنوع با برخورد همکاران من با هدف نظم و تسهیل تردد عزاداران حسینی (ع) مواجه خواهد شد. در پایان باید بگویم بعد از پایان مراسم که گاهی تا پاسی از شب به طول می‌انجامد باید تا منزل با تمرکز کامل رانندگی کنید و از سرعت غیرمجاز در معابر خلوت شبانه تهران خودداری شود. امیدوارم در این شب‌های عزیز همه هموطنان عزیزم تحت توجهات سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام از عزاداری‌ها بهره و ثواب کافی را ببرند.»

کد خبر 774976

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha