چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تمامی قطارها طبق ساعت مندرج بر روی بلیت و ساعت رسمی کشور حرکت می‌کنند

شرکت قطارهای مسافری رجا اعلام کرد با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور در فروردین، تمامی قطارها طبق ساعت مندرج بر روی بلیت و ساعت رسمی کشور حرکت می‌کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر روابط عمومی شرکت قطارهای مسافری رجاء از مسافران قطارهای مسافری درخواست کرد، به علت امکان نبود تأمین جا برای مسافران جامانده، طوری برنامه‌ریزی کنند که یک ساعت قبل از حرکت قطار در ایستگاه راه آهن حاضر باشند.[دوم فروردین، یک ساعت به جلو]

مسافران باید در طول سفر با قطار، شناسنامه یا کارت شناسایی معتبرشان را همراه و در دسترس داشته باشند تا در صورت درخواست مأموران این شرکت، آن را ارائه دهند.

مسافران قطارها بدون محدودیت سنی از بدو ورود به ایستگاه مبدأ تا رسیدن به ایستگاه مقصد در برابر حوادث تحت پوشش بیمه هستند.

برنامه نوروزی قطارهای مسافری در سال 87 از 25 اسفند شروع شده و در 15 فروردین 88 خاتمه می‌یابد و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در طی این مدت حدود 2 میلیون مسافر با قطار در سراسر کشور جابه‌جا می‌شوند.

مسافران قطارهای نوروزی برای دریافت هر گونه اطلاعات و ارائه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت می‌توانند با شماره تلفن 139 واحد ارتباط با مشتری به صورت شبانه‌روزی تماس حاصل کرده یا به سایت اینترنتی این شرکت www.raja.ir مراجعه کنند.

کد خبر 77476

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز