شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
۰ نفر

آیین رونمایی از کتاب «جعبه‌ جادویی» به نویسندگی «فرشاد حسن‌پور» دوشنبه ۱۹ تیر همزمان با روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

جعبه جادویی

به گزارش همشهری آنلاین،   آیین رونمایی از کتاب «جعبه جادویی» با حضور اهالی فرهنگ و ادب و فعالان حوزه‌ تئاتر و آثار نمایشی ویژه کودک و نوجوان در سالن خزر(گوشه) این مجموعه برگزار می‌شود.

کتاب «جعبه جادویی» شامل چهار نمایشنامه با نام‌های غولالو، سیرک پرماجرا، ملکه سفید و سرزمین مجازی و جعبه جادویی است که توسط نشر بوی‌کاغذ (بوکا) برای رده سنی کودک و نوجوان به چاپ رسیده است.

«فرشاد حسن‌پور»  نویسنده این کتاب از سال ۱۳۸۴ فعالیت در تئاتر را آغاز کرده است و تجربه‌هایی در عرصه نویسندگی و کارگردانی  نمایش برای کودکان و نوجوانان دارد. از سال ۱۳۸۷ به عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی ویژه کودکان و نوجوانان در شبکه ۲ سیما شروع به فعالیت کرده و بیش از ۱۵ سال برای این رده سنی اجرای تلویزیونی داشته است. از مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به عصر بخیر بچه‌ها، ململ، بچه‌های ایران، مسابقه جام‌نهالی و مسابقه ششمی‌ها اشاره کرد.  

محمد میرکیانی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، احمد رمضانی، مدیر نشر بوی‌کاغذ (بوکا) و ... از جمله میهمانان ویژه در این مراسم هستند.

این مراسم با مشارکت نشر بوی کاغذ (بوکا) و فرهنگسرای نیاوران دوشنبه ۱۹ تیر ساعت ۱۷ میزبان علاقمندان به ادبیات کودک و نوجوان به ویژه حوزه نمایشنامه‌نویسی است.

رونمایی از جعبه جادویی در نیاوران

کد خبر 772165

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha