امروز یک اتفاق خوب در یکی از زورخانه‌های منطقه ۶ می‌افتد؛ یک گلریزان برپا می‌شود و طی آن پول‌های جمع‌آوری شده در مراسمی به اسم «نذر یاری» صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می‌شود. این حضور متفاوت را از دست ندهید.

گلریزان

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم گلریزان «نذر یاری» به مناسبت اعیاد قربان و غدیر به منظور آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد در منطقه ۶ برگزار می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ با اعلام این خبر گفت: «مراسم گلریزان نذر یاری به مناسبت ۲ عید قربان و غدیر با همکاری ۳۰۰ نفر از مجمع خیران، اهالی نیکوکار قلب پایتخت، جمعی از هنرمندان، پهلوانان و چهره‌های ورزشی برتر کشور، در قلب پایتخت برگزار می‌شود.»

«مهدی بصیری»  با بیان اینکه این جشن با هدف آزادی زندانیان نیازمند مالی اجرا می‌شود، ‌افزود: «پول‌های جمع‌آوری شده در این گلریزان در اختیار ستاد دیه استان تهران قرار می‌گیرد تا صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شود.»

جشن گلریزان نذر یاری همراه با برنامه‌های متنوع امروز، سه‌شنبه  ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹  در زورخانه دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران واقع در خیابان کارگر شمالی، نبش خیابان پانزدهم برگزار می‌شود.

کد خبر 771095

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha