مجری خط ۴ مترو تهران از تسهیل تردد مسافران مترو در ایستگاه تئاتر شهر خبر داد.

تئاتر شهر

به گزارش همشهری آنلاین، حسن کاووسی‌فر با اشاره به مطلب فوق گفت: عملیات حفاری و سازه نگهبان این ورودی، پیشتر توسط شهرداری منطقه ۶ تهران در قالب ساماندهی و اجرای زیرگذر چهار راه‌ولیعصر (عج) صورت گرفته بود و حالا باقیمانده کار توسط خط ۴ متروی تهران در حال به سرانجام رسیدن است.

به گفته وی، گالری ورودی شمال شرقی ایستگاه متروی تئاتر شهر، در واقع معبری جدید برای ایجاد امکان انتخاب مسیر ورود و خروج از ایستگاه مترو و همچنین زیرگذر ساخته شده در چهارراه ولیعصر (عج) محسوب می‌شود.

شرکت متروی تهران در ادامه کارهای انجام شده قبلی، عملیات تکمیل بخش‌های سازه‌ای، معماری، تأسیسات برقی و مکانیکی این گالری را برعهده گرفته و در حال حاضر مشغول نصب و راه‌اندازی ۲ دستگاه پله برقی، تکمیل سقف کاذب گالری، نصب چراغ‌های روشنایی و برخی نازک‌کاری‌های دیگر هستیم تا بزودی بتوانیم این ورودی جدید را تقدیم شهروندان کنیم.

 کاووسی فر در پایان افزود: با راه‌اندازی گالری جدید، روند تردد مردم در فضاهای زیرسطحی این محدوده تسهیل شده و دسترسی به نقاط مختلف چهارراه ولیعصر (عج) خصوصاً در ساعات اوج مراجعه مسافران، شکل مناسب‌تری به خود خواهد گرفت.

کد خبر 770241

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha