مجموع نظرات: ۱۶
شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
۱ نفر

در برنامه افتتاح ایستگاه‌های متعدد خط ۶ مترو برای سال جاری۳ ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهدای کن در اولویت بهره‌برداری قرار دارد.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، عباس فتحعلی‌پور مجری خط ۶ متروی تهران در مورد آخرین وضعیت روند تکمیل ایستگاههای قطعه شمالی این خط گفت: ایستگاه‌های آیت ا... کاشانی، شهر زیبا، شهران، کوهسار و شهدای کن ۵ ایستگاه باقی‌مانده از بخش شمالی خط ۶ به شمار می‌آیند که اقدامات ساختمانی آنها پیشرفت قابل توجهی داشته و در حال حاضر پیگیر تکمیل عملیات تجهیزاتی هستیم تا بتوانیم ایستگاه‌های مذکور را در اسرع وقت تقدیم شهروندان کنیم.

مجری خط ۶ مترو در ادامه میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی ۳ ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهدای کن را فراتر از ۹۷ درصد عنوان کرد و افزود: در مورد اقدامات تجهیزاتی ایستگاه‌های فوق الذکر که در اولویت بهره‌برداری قرار دارند، پیشرفت میانگین ۵۷ درصد را شاهد هستیم و امیدواریم با تأمین به موقع منابع مالی، بتوانیم هرچه سریعتر پرونده ایستگاه‌های باقی مانده خط ۶ مترو را ببندیم.

 خط ۶ متروی تهران در بخش جنوبی خود، پروژه‌های توسعه‌ای را نیز در حال اجرا دارد که حفاری قسمت نخست به طول تقریبی ۶۵۰۰ متر به اتمام رسیده و بخش دوم آن که ۳۵۰۰ متر را شامل‌ شده و تا ایستگاه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و خط یک مترو امتداد می یابد، پیشرفت ۷۵ درصدی داشته است.

کد خبر 776656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    12 1
    ایستگاه سرباز ۳ ساله میگن ۹۸ درصد کار انجام شده ولی طبق معمول وعده
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    6 4
    خط 3 مترو مشهد به کجا رسید ؟
  • RU ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    12 2
    بسلامتی ، هر وقت افتتاح و به بهره برداری رسید جشن میگیریم ! وعده سرخرمن .....
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    11 0
    ۵۰ تا ایستگاه افتتاح شده هنوز یدونه ازمون جذب نیرو نداشته😂 هیچ کس هم بازخواستشون نمیکنه،
  • حسین IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    7 0
    مترو پردیس چه شد فکری هم بقسمت شرق نشینان باشید
  • مهدی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    9 0
    اگر میانگین 130 ایستگاه مترو داشته باشیم و جهت کنترل مسافران یک نفر را با حقوق 10 میلیونی مامور مراقبت بگذاریم، حقوق پرداختی به آنها در ماه از 350 هزار مسافر که در ماه بلیط تهیه نکرده باشند بیشتر می شود . چرا جلوی هزینه های زائد گرفته نمی شود
  • حسین IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    4 1
    متاسفانه خط یک متروتبریز با پنچ دفعه افتتاح هنوز کار نمیکنه روز فقط دوساعت مترولاله تبریز به کار مشغول است ومردم هم دلسرد شدند.از مترو تبریز خداوند خود کمک کن به مسؤلان تا مترو خط یک راه بیندازند