شهردار منطقه۹ از اجرای ابتکاری پویش «شهردار خانه» با هدف افزایش مسئولیت‌پذیری شهروندی نسبت به محیط شهری در محله‌های غربی پایتخت خبر داد.

پویش شهردار خانه

همشهری آنلاین_مریم قاسمی: سیدمحمدرحیم مرتضوی با بیان این که دوران نوجوانی به یادماندنی‌ترین و اثربخش‌ترین دوران عمر آدمی است، گفت: «‌این دوران فرصت مناسبی است برای آموزش و رشد فردی و اجتماعی. پویش «شهردار خانه» به نوجوانان اختصاص یافته تا با بهره‌گیری از شور و نشاط نوجوانی در جهت همدلی نسل آینده با مدیریت شهری قدم بردارند.»
این مقام ارشد مدیریت شهری ادامه داد: «‌پویش فرهنگی شهردار خانه در راستای افزایش مسئولیت‌پذیری شهروندان در قبال محیط شهری است و ما در شهرداری منطقه هستیم تا با مشارکت ساکنان محله‌ها شاهد ارتقای سطح کیفیت زندگی در غرب پایتخت باشیم.»
 طرح پویش «شهردار خانه» از هفته پایانی اردیبهشت ماه به‌صورت خانه به خانه و چهره به چهره با آموزش‌های محیط‌زیستی در راستای داشتن شهری زیبا از طریق انتخاب نمایندگانی با عنوان شهردار خانه شروع شده است. این طرح توسط اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه۲ و مشارکت خدمات شهری (محیط‌زیست، پسماند، بازیافت) با هدف ارتقای فرهنگ محله در حال پیگیری است.

جوانان پای ثابت پویش «شهردار خانه» در غرب پایتخت

کد خبر 769344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha