عرضه بستنی‌های سنتی و دستگاهی و همچنین نوشیدنی‌های خنک، در ۴ گوشه تهران کام شهروندان تهرانی را شیرین و هوای گرم تابستان را برایشان خنک می‌کند.

بستنی

به گزارش همشهری آنلاین، دومین جشنواره «یخ در بهشت» در تهران با هدف ارتقای نشاط اجتماعی و معرفی بستنی و نوشیدنی‌های خنک در ۴ نقطه پایتخت برگزار می‌شود.

آشنایی شهروندان با مراحل تولید و عرضه بستنی، ارایه آموزش‌های لازم برای تهیه بستنی و نوشیدنی‌ها در منزل، معرفی چهره‌های فعال این صنف و کارآفرینان این عرصه از بخش‌های این جشنواره است.

همچنین عرضه انواع بستنی‌های سنتی و دستگاهی و نوشیدنی‌های خنک، برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری، بازی و سرگرمی، مسابقه، اجرای نمایش عروسکی و طنز، اجرای برنامه‌های ورزشی، موسیقی اقوام و برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.

همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز برنامه‌های میدانی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای برای غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها در فضای با نشاط طراحی شده است.  جشنواره «یخ در بهشت» از ۳۰ خرداد تا ۲۳ تیر در فرهنگسرای اشراق، بوستان ولایت، پارک ملت و دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) از ساعت ۱۰ تا ۲۲ میزبان عموم مردم است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

کد خبر 768548

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha