همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) جشن "خیلی عاشقانه" به همت فرهنگسرای سرو در سرای محله جمالزاده برگزار می‌شود.

ازدواج آسان

به گزارش همشهری آنلاین، جشن "خیلی عاشقانه" به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با اجرای برنامه‌های متنوع، در سرای محله جمال‌زاده برگزار می‌شود.
در این جشن که به همت فرهنگسرای سرو و با مشارکت سرای محله جمالزاده و موزه ملک برگزار می‌شود برنامه‌های شاد و متنوعی برای حاضران تدارک دیده شده است، اما مهم‌ترین و زیباترین بخش آن حتما برگزاری مراسم عقدکنان یک زوج جوان در سرای محله است تا الگویی باشد برای عروس و دامادهای آینده که به زودی باید این راه را طی کنند، گروه  "سلین" هم یکی از آن موسیقی‌های زیبایشان را برای اهالی می‌نوازند.

ادامه این جشن عاشقانه با برنامه‌های دیگر که همه حال‌وهوای عروسی و شادی دارد تکمیل می‌شود، مثل نمایش کلیپ ازدواج به روایت موزه، اجرای گروه سرود علویان، خاطره‌گویی پدربزرگ و مادربزرگ‌ها، کلیپ عکس‌های قدیمی از مراسم ازدواج، شاهنامه‌خوانی، تک‌نوازی، نمایشگاه قباله‌های قدیمی ازدواج، اجرای استندآپ‌کمدی توسط اعضای کانون ویدار و ...

اگر می‌خواهید یک روز متفاوت و جذاب را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما این است که چهارشنبه ٣١ خردادماه، از ساعت ١٠ تا ١٢ به سرای محله جمالزاده واقع در بلوار کشاورز، تقاطع جمالزاده بروید. مطمئن باشید پشیمان نمی‌شوید.

 شماره ٦٦٩٤۵١۵١ اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

کد خبر 768368

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha