رویداد محلی «بده بستون» قصه‌ لباس‌هایی است که در کمدها می‌مانند و مدت‌ها  استفاده نمی شوند. قصه آدم‌هایی که دور هم جمع می‌شوند و با همین لباس‌های به‌ظاهر بلااستفاده کارههای بزرگ می‌کنند.

برنامه بده بستون

به گزارش همشهری آنلاین، دومین رویداد محلی «بده بستون» به همت سرای محله پونک جنوبی و کانون جهاندیدگان این محله برگزار می‌شود.یک رویداد متفاوت که این فرصت را به شهروندان می‌دهد لباس‌ها و وسایل زندگی اضافی خود را دریک دورهمی صمیمی به دیگران هدیه دهند.

منو دور ننداز! | دومین رویداد محلی «بده بستون» در سرای محله پونک جنوبی منتظر شماست

«توران نفیسی» دبیر کانون جهاندیدگان سرا ی محله پونک جنوبی دراین‌باره می‌گوید: «رویداد بده بستون یک تصمیم خلاقانه بود که با اعضای کانون و مدیریت سرای محله گرفته‌شده تا بتوانیم با کمک یکدیگر شرایط زندگی‌مان را بهبود ببخشیم.»

او ادامه می‌دهد: «در این رویداد محلی همه شهروندان می‌توانند شرکت کنند و هر چیزی که در خانه‌ دارند که به هر دلیلی در چرخه‌ مصرف نیستند به دیگران هدیه می‌دهند یا می‌توانند با قیمت مناسب به فروش برسانند.

منو دور ننداز! | دومین رویداد محلی «بده بستون» در سرای محله پونک جنوبی منتظر شماست

 نخستین بار این برنامه در آستانه عید نوروز برگزار شد و در حال حاضر دومین برنامه را در کنار همدیگر برگزار خواهیم کرد. در حاشیه‌ این رویداد نمایشی از لباس‌ها و اشیایی خواهیم داشت که قصه‌هایی برای ما دارند.»

رویداد بده بستون با شعار «منو دور ننداز» چهارشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۸ تا ۲۱ در سرای محله پونک جنوبی در خیابان سردار جنگل، پلاک ۱۲۱ برگزارمی شود.

کد خبر 768449

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha