گروه اجتماعی: معاون دادستان تهران از اختصاص شعب ویژه رسیدگی به جرایم خریدوفروش مواد محترقه خبر داد و اعلام کرد: فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز شناسایی،‌‏ دستگیر و بازداشت می‌‏شوند

از سوی دیگر،معاون عملیات ناجا گفت: خودروهای متخلفی که در شب چهارشنبه سوری امسال توقیف شوند تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ خواهند ماند. قبلا نیز اعلام شده بود دلالان و افرادی که اقدام به خرید و فروش مواد محترقه خطرناک کنند درصورت دستگیری تا پایان نوروز در بازداشت خواهند بود.

محمود سالارکیا معاون دادستان تهران در حاشیه همایش سراسری قضات دادگستری استان تهران عنوان کرد: باید مانند هر سال انسجامی بین نیروها در برخورد با پدیده و ناهنجاری‌‏هایی که می‌‏تواند در پایان سال اتفاق بیفتد، به‌وجود ‌آید که خوشبختانه این انسجام از چندی پیش بین قوه قضاییه و نیروی انتظامی آغاز شده است.

وی چهارشنبه‌‏سوری سال گذشته را یکی از بهترین و کم‌‏خطرترین چهارشنبه‌‏سوری‌‏های سال‌های اخیر عنوان و خاطرنشان کرد:‌ همکاری و مساعدت خود مردم با هوشیاری خانواده‌ها نسبت به فرزندان خود و به علاوه کارهای سلبی از سوی قوه قضاییه و نیروی انتظامی موجب شد که سال گذشته پایان خوشی را شاهد باشیم و امیدوار هستیم که امسال نیز شاهد اتفاقات ناگواری برای شهروندان تهرانی نباشیم.

معاون عملیات ناجا نیز گفت: پلیس با رانندگانی که در شب چهارشنبه آخر سال اقدام به ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت کنند، برخورد و خودروهای متخلف را متوقف خواهد کرد.

سردار ساجدی‌نیا افزود: خودروها پس از توقیف، تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ خواهند ماند.  وی ادامه داد: ماموران پلیس نه تنها در شب چهارشنبه‌سوری، بلکه در ایام دیگر سال نیز با خودروهایی که اقدام به مزاحمت و ایجاد سر و صدا کنند، برخورد  می‌کنند.

کد خبر 76602

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز