همشهری آنلاین: سرمربی جدید تیم برق شیراز ابراز امیدواری کرد تیمش در لیگ‌برتر باقی بماند

رسول کربکندی اظهار کرد: پس از پیشنهادی که توسط باشگاه برق صورت گرفت، احساس کردم با وجود زمان کوتاه می‌توانم به این تیم کمک کنم. در حال حاضر نیز تنها یک هدف داریم و آن حفظ برق در لیگ برتر است چرا که در حال حاضر چهار تیم در منطقه خطر قرار دارند که سه تیم از این بین سقوط می‌کنند و باید بیشترین تلاش را انجام دهیم تا از موقعیت خطر خارج شویم.

وی افزود: در مبارزه سختی حاضر شدیم که باید از آن موفق خارج شویم و هدف تمامی مجموعه‌ی برق شیراز ماندن در رقابت‌های لیگ برتر است.

کربکندی ادامه داد: از امروز بعدازظهر در تمرین‌های برق حاضر می‌شوم تا ارزیابی کاملی از تیم انجام دهم.

کربکندی سومین سرمربی برق شیراز در یک ماه اخیر است. پیش از او فرشاد پیوس به امید نجات دادن تیم برق از خطر سقوط به دسته پایین‌تر جایگزین محمد عباسی در این تیم شد[در همین رابطه].

اما با کسب نتایج ضعیف پیوس هم از سرمربی‌گری این تیم کنار گذاشته شد[بیشتر] و کربکندی به جای او هدایت برق را برعهده گرفت.

وی افزود: بی‌تردید کار دشواری خواهیم داشت و انتخاب قبول مسوولیت در این مقطع کار آسانی نبود، می‌پذیرم که باید تلاش بسیاری انجام دهیم. برق پیش از آغاز سال جدید دو بازی خانگی مقابل پیکان و پیام دارد که کسب پیروزی در این دو دیدار اهمیت بسیاری برای برق دارد و تا اندازه‌ای ثبات را بر تیم حاکم می‌کند.

سرمربی برق شیراز خاطرنشان کرد: فرصت تعطیلات عید نیز زمان مناسبی است که شناخت بیشتری از تیم پیدا کرده و به بازسازی بپردازیم، ضمن آنکه امیدوارم بازیکنان آسیب دیده نیز بعد از عید بهبود پیدا کنند.

کربکندی درباره‌ی احتمال تغییر در مجموعه کادرفنی و بازیکنان برق نیز گفت: با توجه به زمان کوتاه با کادر فعلی برق کار را ادامه می‌دهیم، ضمن آنکه فهرست تیم برق نیز جایی برای بازیکن جدید ندارد و باید با همین مجموعه کار را به نتیجه برسانیم.

کد خبر 76218

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز