همشهری آنلاین: فرشاد پیوس از حضور در تمرین‌های تیم برق منع شد؛ این خبر را هیات مدیره باشگاه برق شیراز اعلام کرد.

به گزارش ایسنا پس از شکست تیم فوتبال برق شیراز در بازی مقابل راه‌آهن فرشاد پیوس سرمربی این تیم از حضور در تمرینات برق منع شد.

فلاح مدیرعامل باشگاه برق در این زمینه گفت: با توجه به وضعیت و شرایط تیم از فرشاد پیوس خواستیم تا فعلا با باشگاه برق قطع همکاری کند و تمرینات تیم را نیز امروز تعطیل کردیم تا تمرین‌ها از فردا آغاز شود.

وی افزود: نشست هیات مدیره امروز درباره کادر فنی تشکیل می‌شود و هر تصمیمی در این رابطه امکان دارد. ما هنوز به طور کامل با پیوس قطع همکاری نکرده‌ایم اما، من به عنوان مدیرعامل نظراتم را به اعضای هیات مدیره اعلام می‌کنم و سعی می‌کنیم با توجه به دو بازی حساسی که در خانه داریم، با انتخاب بهترین گزینه‌ها و کسب نتایج خوب در لیگ برتر ماندنی شویم.

فلاح ادامه داد: دو بازی دیگر ما در لیگ برتر که در خانه برگزار می‌شود، اهمیت بسیاری دارد و اگر در این دو بازی پیروز شویم، می‌توانیم تا پایان فصل شانس خود را برای ماندن در لیگ افزایش دهیم.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز همچنین خاطرنشان کرد: فرشاد پیوس نیز تلاش خود را انجام داد ضمن آنکه تیم ما از کمبود بازیکن نیز رنج می‌برد و حتی شاید لازم باشد بازیکنانی را نیز به تیم اضافه کنیم.

فلاح افزود: همچنین امروز قصد داریم تا در حضور اعضای هیات مدیره نشستی را با کارشناسان و خبرنگاران استان برگزار کنیم تا بهترین راهکار را برای پایان مشکلات تیم برق و رسیدن به موفقیت در دیدارهای آینده پیدا کنیم.

کد خبر 76138

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز