شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

همسایه عصبانی لحظاتی بعد از آنکه 5 دانشجوی اهل شیلی از یک میهمانی شبانه خارج شدند به سوی آنها آتش گشود و 2 نفر از آنها را به قتل رساند.

بنابر این گزارش، بعد از ظهر پنجشنبه گذشته، کارآگاهان جنایی میراماربیچ در فلوریدای آمریکا، گزارشی درباره ماجرای جنایتی وحشتناک در یکی از محله‌های جنوبی این شهر دریافت کردند و به محل حادثه رفتند.

نخستین بررسی‌های پلیسی بیانگر آن بود که مرد ناشناسی پس از آنکه 5 جوان دانشجوی اهل شیلی از جشنی که در خانه یکی از دوستان‌شان برگزار شده بود خارج شده‌اند، به روی آنها آتش گشوده است.

بر اثر این حمله 2 نفر از دانشجویان در همان لحظات اولیه جان باخته بودند و 3 نفر دیگر نیز مجروح شده بودند که حال یک نفر از آنان بسیار وخیم گزارش شده بود.با آغاز تحقیقات پلیسی برای یافتن مرد مسلح، ماموران دریافتند این شلیک‌ها از سوی یکی از همسایگان خانه‌ای که جوانان اهل شیلی برای میهمانی در آنجا بودند صورت گرفته است و همسایه عصبانی با انگیزه‌ای نامشخص به سوی دانشجویان خارجی آتش گشوده و سپس متواری شده است.

با روشن‌شدن این موضوع، عملیات پلیس برای دستگیری این مرد 60 ساله که دانیل بیکر نام داشت آغاز شد و وی ساعاتی بعد در محاصره پلیس قرار گرفت. به گزارش آسوشیتدپرس، این مرد جنایتکار در حال حاضر به اتهام ارتکاب 2 قتل و مجروح کردن 3 نفر دستگیر شده است.

کد خبر 76162

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز