جلسه مشترک کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلان‌شهر تهران و ستاد بازآفرینی پایدار شهرداری منطقه۹ با حضور «مهدی عباسی» رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر برگزار شد.

قاسمی

به گزارش همشهری آنلاین، این جلسه با حضور «سیدمهدی هدایت» مدیر عامل سازمان نوسازی، «سعید بشیری» معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، «سید محمدرحیم مرتضوی» شهردار منطقه۹ و روسای دستگاه‌های خدمت‌رسان و مدیران شهری برگزار شد.

مرتضوی شهردار منطقه۹ در این باره گفت: «هدف از تشکیل ستاد بازآفرینی گره‌گشایی از مناطقی است که دچار مشکلات روبنایی و زیربنایی و فرسایش شده‌اند. بنابراین ایجاد مدیریت یکپارچه شهری و مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌ها اجرایی برای حل مشکلات شهروندان دغدغه ستاد بازآفرینی است.»

وی عنوان کرد: «در کشورهای پیشرفته موضوعات شهری در قالب مدیریت یکپارچه و حکمرانی محلی پیگیری می‌شود که به‌منظور تحقق رویکرد مدیریت ارشد شهری باید از این الگو بهره برد. در واقع ستاد بازآفرینی تمرین و مقدمه‌ای در راستای مدیریت یکپارچه شهری است که سعی دارد با مشارکت تمامی دستگاه‌های مرتبط نسبت به رفع مشکلات شهروندان قدم بردارد.»

این مقام ارشد شهری در منطقه۹ در خاتمه تاکید کرد: «به این منظور، سلسله جلسه‌های مستمری توسط مدیران شهری منطقه۹ همسو با اهداف ستاد بازآفرینی در غرب پایتخت برگزار می‌شود تا شاهد رونق و نشاط شهروندی باشیم.»

کد خبر 760202

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha