گروه شهری: بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی غرب تهران امروز با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران در منطقه 21 به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش همشهری علاوه بر این، امروز 53 طرح دیگر نیز در منطقه 21 که یکی از محروم‌ترین مناطق به لحاظ برخورداری از سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و... است افتتاح خواهد شد.

محمد موسوی شهردار منطقه 21 گفت: این طرح‌ها براساس نیاز محله و با توجه به درخواست شورایاری هریک از محله‌ها صورت گرفته است.

موسوی در ادامه به احداث 3 مجموعه ورزشی در محله‌های وردآورد، دریا و شهرک استقلال و ساخت 2 باب مرکز فرهنگی در محله‌های فرهنگیان و ویلاشهر و همچنین مجموعه تفریحی ورزشی قوری چای در شهرک غزالی اشاره کرد و اظهار داشت: احداث بوستان نیلوفر در محله تهرانسر غربی، بازپیرایی بوستان افق، ‌احداث پاتوق‌های محله در بلوار مالک‌اشتر، شهرک غزالی، احداث پایانه آزادی در شهرک آزادی و شهرک شهرداری و راه‌اندازی 2 دفتر خدمات الکترونیک و مراکز کارآفرینی گل‌ها در محله 7 و شهرک استقلال فقط بخشی از53 طرحی است که در این منطقه به بهره برداری می‌رسد.

شهردار منطقه 21 ادامه داد: ‌پیشرفت پروژه‌های فرهنگی، ورزشی نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته و نسبت به 3 سال گذشته از رشد 90درصدی برخوردار بوده است.وی در پایان با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌هایی که در سال آینده در دست ساخت است، گفت:اجرای طرح پل سواره رو در شهرک استقلال به تهرانسر، طرح جمع آوری آب‌های سطحی منطقه و همسطح سازی 3 تقاطع غیر همسطح از جمله کاروانسرای سنگی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که باید در سال آینده اجرا شود.

کد خبر 75969

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز