مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام خدمات شهری شهرداری تهران گفت: طرح استقبال از بهار از نیمه دوم اسفند در مناطق 22 گانه پایتخت آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ( 15فرودین ) ادامه می‌یابد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد عیدیان درحاشیه جلسه ارتباط مستقیم مدیران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با شهروندان در مصاحبه با خبرنگاران هدف از اجرای این طرح را آراستگی شهر، عرضه خدمات به شهروندان در آستانه سال نو و ایجاد فضایی زیبا در شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی پایتخت بیان کرد.

وی افزود : در اجرای این طرح همه سازمان‌های تابع خدمات شهری شهرداری تهران از جمله سازمان‌های، میادین میوه و تره بار شهرداری، خدمات موتوری، زیباسازی، فضای سبز، خدمات موتوری، بهشت زهرا، ساماندهی مشاغل و صنایع همکاری دارند.

عیدیان نورپردازی، پاکسازی و نظافت سطح شهر، جمع آوری نخالهها و زبالههای خشک در سطح معابر، خیابان‌ها و جلوی در منازل، ایجاد فضای سبز، شستشوی المان‌های شهری را از جمله اقدات شهرداری در طرح استقبال از بهار بیان کرد.

قائم مقام خدمات شهری شهرداری تهران بااشاره به آمادگی سازمان میادین میوه و تره بار برای خدمات رسانی به شهروندان در روزهای پایانی اسفند افزود: برای شب عید 1800غرفه برای عرضه خدمات باکیفیت و مطلوب تدارک دیده شده است.

وی درخصوص تدابیر لازم خدمات شهری برای پنج شنبه آخر سال در بهشت زهرا در قالب طرح استقبال از بهار گفت: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان و اهل قبور، توزیع گل در مبادی ورودی بهشت زهرا، ساماندهی ترافیکی مسیرهای منتهی به بهشت زهرا با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و عرضه خدمات رفاهی به شهروندان تهرانی از جمله این تدابیر است.

قائم مقام شهرداری تهران درادامه درباره اقدامات شهرداری برای مبارزه با جانوران موذی افزود: هردو ماه یکبار طرح ضربتی مبارزه با جانوران موذی در سطح مناطق و نواحی اجرا  می‌شود.

عیدیان همچنین درخصوص سوال خبرنگاری در خصوص آبگرفتگی در شهر تهران گفت: آبگرفتگی در پایتخت تقریبا منتفی و تحت کنترل است.

کد خبر 75925

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز