رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر به نامه سرگشاده مصطفی میرسلیم نماینده مجلس واکنش نشان داد.

سید مصطفی میرسلیم

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس نامه ای سرگشاده به شهردار تهران ارسال کرد، یادآور شد: با توجه به اینکه آقای میرسلیم از افراد شناخته شده است و درخواست خود را مطرح کرده، انتظار داریم که کمیسیون شهرسازی موارد موجود در این نامه را بررسی کند و گزارشی را در شورا برای افکار عمومی ارائه دهد.

او افزود: تمام کسانی که به واسطه آراء مردم انتخاب می شوند ممکن است تصمیماتی را بگیرند که باید مورد نقد افکار عمومی قرار بگیرد؛ در این نامه دغدغه هایی نسبت به بارگذاری هایی در سطح شهر مطرح شده که ممکن است برای مردم مهم باشد.

اقراریان تأکید کرد: بنده تذکری را به شهردار تهران دادم که البته علاقمند هستند اصل موضوع را نفی کنند. امروز برای بار سوم می گویم که ساماندهی ترافیک در منطقه ۱۲ تهران وضعیت مناسبی ندارد و دچار رهاشدگی در این منطقه هستیم و گره های کور ترافیکی و پارک چند لاین نشان دهنده این است که در شهرداری و پلیس راهور به درستی به وظایف عمل نمی شود که تقاضا می کنیم کمیسیون عمران و حمل و نقل مسئله را پیگیری کند و شاهد این باشیم که مشکلات مردم کاهش یابد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: کمیسیون ماده پنج با قیاس گذشته، گزارشی را در مورد میزان بارگذاری، طبقات و دیگر اقدامات ارائه دهد؛ به هر دلیلی، کمیسیون ماده پنج نهایتا پرونده های مناطق یک تا شش را بررسی می کرد و امروز منطقه ۲۰ بیشترین پرونده ها را دارد که بخش عمده آن انبوه سازی بوده و برای ما خوشحال کننده است. بنده به کمیسیون ماده پنج انتقاد دارم و انتقادات خود را نیز در این کمیسیون مطرح خواهم کرد.

او افزود: با همکاری معاونت شهرسازی شهرداری و کمیسیون شهرسازی شورا، طرحی تهیه شده که در صحن شورا ارائه خواهد شد و بنده با شهردار تهران نیز موضوع را در میان خواهم گذاشت.

کد خبر 758659
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha