همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا جهت انجام مذاکره در خصوص امضای یادداشت تفاهم میان فدراسیون‌های اران و اسپانیا از علی کفاشیان همتای ایرانی خود دعوت کرد به اسپانیا سفر کند

بنابر گزارش ایرنا، آنخل ویلار رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در دیداری که در این ارتباط با سفیر جمهوری اسلامی در مادرید انجام گرفت، همچنین در مورد انجام دیدارهای دوستانه بین   تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا نیز بحث و مذاکره کرد.

سید داود صالحی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از وضعیت ورزش در جمهوری اسلامی ایران بویژه فوتبال، اظهار داشت: ایران همیشه در رشته فوتبال به عنوان یک قطب مهم در آسیا و یکی از پرافتخارترین تیم‌های این قاره مطرح بوده است.

سفیر ایران همچنین با انتقاد از روند همکاری‌های موجود میان دو کشور در زمینه فوتبال تصریح کرد: روند همکاری‌های فوتبال بین دو کشور در سطح سایر همکاری‌های موجود بین دو کشور نیست و باید در این زمینه اقدامات بیشتری صورت پذیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز در پاسخ به اظهارات سفیر ایران ضمن استقبال از نظرات سفیر جمهوری اسلامی ایران، اعلام آمادگی کرد که موافقتنامه همکاری جامع بین فدراسیون‌های فوتبال دو کشور به امضا برسد.

وی همچنین گزارشی نیز از چگونگی فعالیت‌های فدراسیون فوتبال اسپانیا در زمینه‌های مختلف ملی و هماهنگی با باشگاه‌ها به سفیر ایران ارایه کرد

کد خبر 75713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز