دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
۱ نفر

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روال هر سال در دهه آخر اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برپا می‌شود و  شهرداری منطقه ۷، به عنوان میزبان، برنامه‌هایی برای هر چه پربارتر برگزار کردن این رویداد بزرگ فرهنگی دارد.

نمایشگاه کتاب

به گزارش همشهری آنلاین، «نصرالله آبادیان»، شهردار این منطقه، در جلسه‌ای که با مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه برای هماهنگی برپایی این رویداد ملی داشت تاکید کرد استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی فرهنگی شهر برای افزایش کیفیت نمایشگاه کتاب اهمیت بسیاری دارد.

در این جلسه «حسین صفری»، مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، هم از اعلام آمادگی کمیته‌های حمل و نقل و ترافیک، کمیته خدمات عمرانی، کمیته خدمات شهری و رفاهی، کمیته انتظامی، کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی و... برای خدمات‌رسانی در این رویداد فرهنکی خبر داد و تاکید کرد لازم است استراحتگاه‌ها، خودروهای برقی و نشان‌های مناسب راهنما در نمایشگاه افزایش پیدا کنند.

او در ادامه گفت لازم است برای دانشجویان بازدیدکننده از نمایشگاه مهمان‌سرا برپا شود تا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی‌ در نمایشگاه حضور پیدا کنند و اضافه کرد که اختصاص امکانات و خدمات رفاهی ویژه برای خانواده‌ها، به ویژه اتاق‌های مادر و کودک، استقرار ون‌های مختص معلولان و جانبازان، توجه ویژه به استراحتگاه‌ها نیز در این نمایشگاه مورد توجه قرار می‌گیرد.

 سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت، به مدت ۱۱ روز، در مصلای تهران برگزار می‌شود و با توجه به اینکه در چهارچوب جغرافیایی کشور رویدادی به بزرگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با این حجم از بازدیدکننده وجود ندارد، شهرداری منطقه ۷ و ستاد برگزاری نمایشگاه، طرح‌ها و اقدامات موثری برای رفاه حال بازدیدکنندگان در دست اقدام دارند تا شهروندان در کنار حضور در این فضای فرهنگی بتوانند اوقات مفرحی را با خانواده‌های خود سپری کنند.

خبرهای خوبی از نمایشگاه کتاب در راه است

کد خبر 755740

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha