دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۱
۰ نفر

میامی: کارمندان یک بانک از اقدام اخیر رئیس خود به شدت غافلگیر شدند.

ماجرا از این قرار است که رئیس بانک پس از فروش سهام خود، درآمد حاصل از آن را بین کارمندانش تقسیم کرد.  این مرد از فروش سهامش 60 میلیون دلار به‌دست آورد و آن را بین 399 کارمند کنونی و 72 کارمند قدیمی‌اش تقسیم کرد.

رئیس این بانک در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این نکته را خاطرنشان کرد که همیشه آرزو داشته از کارمندان خوب و درستکارش به نوعی قدردانی کند و فروش سهام بهترین فرصت را در اختیار او قرار داد. یکی از کارمندان سابق این بانک در مورد این اقدام رئیس گفت: 7 سال پیش بازنشسته شدم و چون شرایط مالی نامساعدی داشتم دریافت این مبلغ من را بسیار خوشحال کرد.

مسافر عصبانی

هنگ‌کنگ: زنی که از پرواز جا مانده بود به اندازه‌ای خشمگین شد که کنترل خود را از دست داد و ماموران فرودگاه را کتک زد. این زن میانسال قصد داشت برای ملاقات دخترش که در شهر دیگری دانشجو بود به این شهر سفر کند اما چند دقیقه دیر به فرودگاه رسید و مامور فرودگاه به او گفت هواپیما در حال بلند شدن از زمین است.

این زن با شنیدن این جمله شروع به داد و فریاد کرد و قصد داشت به زور خود را به هواپیما برساند که مامور مانع او شد. به این ترتیب درگیری بین آنها بالا گرفت و سایر مسافران با پادرمیانی توانستند آنها را از یکدیگر جدا کنند.

یکی از مقامات فرودگاه در این زمینه گفت: این زن احتمالا دچار مشکلات روحی و روانی  است چون او می‌توانست با پرواز بعدی که فقط چند ساعت بعد انجام می‌شد خود را به مقصد مورد نظرش برساند اما با این کار خود را روانه زندان کرد.

گروگان‌گرفتن ورزشکاران

میلان: گروهی از هواداران متعصب یک تیم بسکتبال تهدید کردند که بازیکنان تیم محبوبشان را به گروگان خواهند گرفت. این تیم باشگاهی در چند بازی اخیر خود عملکرد ضعیفی داشته و به دنبال شکست‌های پی‌در‌پی این تیم،50 نفر از هواداران به طور سرزده وارد زمین تمرین آنها شدند و بازیکنان را تهدید به گروگانگیری کردند.

نکته‌بینی دانش‌آموز

کانزاس سیتی: نکته‌بینی یک دانش آموز موجب توبیخ گروهی از معلمان و برگزارکنندگان  آزمون سراسری مدارس شد. این نوجوان در حالی که سرگرم پاسخ دادن به سؤالات امتحانی بود، متوجه یک اشتباه املایی در سؤالات شد.

او این نکته را با خبرنگاران در میان گذاشت و به این ترتیب رسانه‌ها برگزارکنندگان آزمون را مورد انتقاد جدی قرار دادند.

بدزبانی والدین انگلیسی‌

لندن: نتایج یک تحقیق در انگلیس نشان می‌دهد که تعداد قابل توجهی از والدین در مقابل فرزندان خود از کلمات توهین‌آمیز استفاده می‌کنند. همچنین درصد زیادی از والدین هم به طور مکرر برای اثبات امور پیش پا افتاده قسم می‌خورند و این در حالی است که این رفتار روی کودکان تاثیر‌گذار است و نحوه صحبت‌کردن آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کوسه‌های وسواسی

سیدنی: تازه‌ترین تحقیقات حاکی از آن است که کوسه‌ها تا حدودی وسواسی هستند و زندگی در آب‌های تمیز‌تر را ترجیح می‌دهند.

برای نمونه با پاکسازی سواحل، کوسه‌ها به این بخش از دریا علاقه بیشتری‌ نشان داده و به آن نزدیک‌ شدند.کارشناسان می‌گویند هرچند تمیز‌تر شدن ساحل به نفع مردم است اما می‌تواند ریسک آسیب دیدن آنها توسط کوسه‌ها را افزایش دهد.

کد خبر 75452

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز