جمعه ۲ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۷
۰ نفر

برلین: سارقی که خانه یک قهرمان کاراته را برای سرقت انتخاب کرده بود، به دام پلیس افتاد

این جوان 25 ساله به گمان اینکه کسی در این خانه نیست، با شکستن پنجره وارد خانه شد.

غافل از اینکه صاحبخانه مشغول تمرینات بدنسازی در سالن ورزشی اختصاصی خود بود. جوان سارق وارد یکی از اتاق‌ها شد و قصد داشت در گاو صندوق را باز کند که این قهرمان کاراته از راه رسید و او را گوشمالی مفصلی داد.

این سارق به اندازه‌ای کتک خورده بود که خودش با اصرار از این ورزشکار می‌خواست به پلیس تلفن کند تا او را دستگیر کنند. سرانجام ماموران پلیس به این خانه آمدند و سارق را در حالی که زخم‌ها و شکستگی‌هایش به درمان نیاز داشت به بیمارستان و سپس به بازداشتگاه بردند.

مو در نقش سپر دفاعی

کانزاس سیتی: مرد جوانی که موهای مجعد و بلندی داشت هنگام سوار شدن به خودرو‌اش با تهدید اسلحه یک فرد ناشناس مجبور شد دست‌ها را بالاببرد و به سؤالات او پاسخ دهد. مرد ناشناس به او گفت که همسر سابقش قصد دارد با وی زندگی کند.

اما این مرد تاکید کرد که به هیچ وجه حاضر به ادامه زندگی با همسر سابق خود نیست. در همین حال همسر سابق این مرد از فردی که اسلحه در دست داشت، خواست که یک گلوله در مغز شوهر سابقش شلیک کند.

او هم این کار را انجام داد و این مرد روی زمین افتاد. زن سنگدل به همراه همدستش پا به فرار گذاشت اما چند دقیقه بعد، این مرد به هوش آمد و متوجه شد که گلوله لا‌به‌لای موهای پرپشتش گیر کرده است.

ماموران به فاصله چند ساعت این زن را در خانه‌اش دستگیر کردند. زن بی‌رحم پس از دستگیری به پلیس گفت از شدت علاقه به همسرش این جرم را مرتکب شده و از کرده خود پشیمان نیست.

ساک پر از  پول در سرویس بهداشتی

برلین: مقامات پلیس می‌گویند یک مرد تاجر ده‌ها هزار دلار پول نقد را که در یک ساک دستی بوده در سرویس بهداشتی عمومی جا گذاشته است. این مرد که قصد داشت با قطار راهی شهر دیگری شود، وارد سرویس بهداشتی ایستگاه شد و ساک پر از پول را روی جالباسی گذاشت. این در حالی است که او موقع خروج فراموش کرد این ساک را با خودش ببرد.

او پس از اینکه سوار قطار شد به یاد جاگذاشتن ساک افتاد و در ایستگاه بعدی از قطار پیاده شد. او ناچار شد  خود را به ایستگاهی که ساک را در آن جاگذاشته بود برساند و با وجود این تاخیر چندساعته موفق شد ساک را در همان‌ مکانی که جاگذاشته بود، پیدا کند.

این در حالی بود که تعداد زیادی از این مسافران در طول این مدت درسرویس بهداشتی رفت وآمدکرده بودند. این تاجر به پلیس گفت که تمام دارایی‌اش را به پول نقد تبدیل کرده بوده تا در شهر دیگری تجارت تازه‌ای راه بیندازد.

خانه گربه‌ای

اوکلاهاما: شکایت همسایگان از بوی بدی که از یکی از طبقات ساختمان به مشام می‌رسید، راز این خانه را فاش کرد. ماموران پس از شکستن در این خانه بیش از 80 گربه و 3 سگ در این واحد آپارتمانی کوچک کشف کردند.

جالب‌تر اینکه صاحبخانه هم در همان محیط کثیف زندگی می‌کرد و از باز کردن در خانه‌اش امتناع می‌کرد.

بحران اقتصادی و کوسه‌ها

میامی: این روز‌ها حتی کوسه‌ها هم پیامد‌های بحران اقتصادی را که دامنگیر اغلب کشورهای جهان شده است، درک می‌کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که به دنبال فراگیر شدن رکود اقتصادی و کاهش توان مالی مردم، تعداد افرادی که برای تفریح به ساحل دریا می‌روند کاهش یافته و به دنبال آن آمار حمله کوسه به انسان‌ها به پایین‌ترین میزان در 5 سال اخیر رسیده است.

کد خبر 75702

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز