یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۷:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال شکست تیم ملی این کشور مقابل کره شمالی در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010، خبر برکناری "ناصر الجوهر" از مربیگری تیم ملی فوتبال این کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، به نقل از کنفدراسیون فوتبال آسیا از ریاض، عربستان در گروه دوم این رقابت‌ها روز چهارشنبه گذشته یک بر صفر مغلوب کره شمالی شد.

سلطان "بن فهد" ، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در بیانیه‌ای ضمن تشکر از خدمات الجوهر اظهار داشت، وی می‌تواند به عنوان مشاور فنی، به فعالیت خود در تیم ملی ادامه بدهد.

الجوهر 65 ساله در ژوئن 2008 به عنوان جانشین "هلیو دوس آنخوس"، هدایت تیم ملی عربستان را بر عهده گرفته بود.

فدراسیون فوتبال این کشور در بیانه خود علاوه بر اشاره به تلاش برای انتخاب یک سرمربی جدید برای مسابقات باقی مانده مقدماتی جام جهانی، از "خوزه پسیرو" سرمربی پرتغالی سابق تیم راپید بخارست و "فیلیپه اسکولاری" برزیلی که چند روز پیش از چلسی اخراج شد، به عنوان گزینه های مورد نظر این پست نام برده است.

سرمربی جدید تیم ملی عربستان به دلیل لزوم پیروزی در چهار مسابقه باقی مانده و پنجمین صعود این تیم به جام جهانی، وظیفه دشواری را بر عهده خواهد داشت.

تیم های ملی فوتبال ایران و عربستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010آفریقای جنوبی، 8 فروردین ماه سال 88 دیدار برگشت خود را انجام خواهند داد. دو تیم در دیدار رفت به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند.

کد خبر 75361

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز