گروه سرود بشری قطعه «جمعه‌ قدس» را به مناسبت رو جهانی قدس با همکاری بسیج باغ فیض تولید کرد.

گروه سرود بشری

قطعه «جمعه قدس» به مناسبت روز قدس با همکاری گروه سرود بشری و گروه شمس الهدی کانون نوجوانان ثقلین و بسیج محله باغ فیض تولید شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، قطعه شنیدنی و زیبای «جمعه قدس» در مسیرهای مختلف راهپیمایی روز قدس اجرا شده است.

ببینید | «جمعه قدس» اثری از گروه سرود بچه‌های محله باغ فیض

مرتضی متشرعی از فعالان فرهنگی و مذهبی محله باغ فیض درباره این سرود گفت: «با توجه به تأکید مقام معظم رهبری برای تشکیل گروه‌های سرود نوجوانان، مجموعه تربیتی فرهنگی شهدای باغ فیض متعلق به مسجد جامع باغ فیض و آستان مقدس امامزاده سید جعفر و سیده حمیده خاتون، گروه سرودی به نام گروه سرود بشری راه‌اندازی کرده است که ۴۰ نوجوان در آن عضو هستند. این گروه سرود از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را شروع کرده و تاکنون حدود ۳۰ قطعه با عناوین مختلف تولید کرده است.»

این مداح اهل‌بیت (ع) درباره مؤسس این گروه می‌گوید:  «مؤسس این گروه مرحوم علی‌اصغر (احمد) فارسیان، از قاریان ممتاز تهران بود که شاگردان بی‌شماری را در مساجد تهران به‌خصوص مسجد جامع محله باغ فیض با قرآن و آموزه‌های آن آشنا کرد. این گروه سرود یادگار اوست. اعضای این گروه از بسیج نوجوانان پایگاه شهید علی ناطق نوری، حوزه ۱۱۵ لیله‌القدر و ناحیه قدس هستند و در طی این سال‌ها به موفقیت‌های زیادی دست ‌یافته‌اند و در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح استان تهران برنامه اجرا کرده‌اند.»

کد خبر 753360

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha