همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و به دنبال جشن ۲۳سالگی تاسیس قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، همایش ضیافت نور و عرفان با هدف اطعام بیش از ۱۵۰ نیازمند منطقه ۱۸ در مجتمع فرهنگی مختارسلیمانی منطقه۱۸ برگزار شد.

تهران

به گزارش همشهری آنلاین، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه ۱۸ در این برنامه ضمن تقدیر از فعالیت خیریه‌ها در مسیر محرومیت‌زدایی در جامعه گفت: «بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با اقدامات  خداپسندانه گام‌های موثری در کمک به نیازمندان و کاهش مشکلات آنان برداشته است.»

«یوسف مقدمی» با اشاره به آمادگی شهرداری منطقه ۱۸ در حمایت از مجموعه‌های نیکوکاری و امدادرسانی افزود: «در هر صورت شهرداری یک نهاد خدمت‌رسان در حوزه اجتماعی است. به همین منظور تلاش می‌کنیم تا با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، شرایط خدمت‌رسانی را برای نهادهایی همچون قرارگاه محرومیت‌زدایی فراهم کنیم. این منطقه ظرفیت‌های خوبی دارد و می‌تواند همکاری و مشارکت مطلوبی با خیریه‌ها از جمله قرارگاه محرومیت‌زدایی داشته باشد.»

«فاطمه چوپانی»، مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی مرکزی، هم در ادامه این همایش با اشاره به فعالیت‌های بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: «بیش از ۹۵۰ نمایندگی در کشور داریم و بیش از یک میلیون و ۳۲۰ هزار خیر با این دفاتر همکاری می‌کنند. این را هم اضافه کنم که همایش ضیافت نور و احسان با هدف اطعام ایتام در روز ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) به طور همزمان در سراسر کشور برای بیش از دو هزار مددجو برگزار شد.»

او افزود: «در سال ۱۴۰۱ توانستیم ۸ هزار سری جهیزیه با کمک خیرین، به‌ویژه نیکوکاران تهرانی، آماده و بین نوعروسان نیازمند استان های کم برخوردار توزیع کنیم. پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری این تعداد به بیش از ۸ هزار جهیزیه برسد.»

چوپانی در پایان اضافه کرد: «در حال حاضر بیش از ۴۵۰ هزار مددجو تحت پوشش آبشار عاطفه‌ها هستند. بیشتر این افراد را ایتام، خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست، بیماران نیازمند و خانواده‌های زندانیان تشکیل می‌دهند.»

کد خبر 752485

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha