سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
۳ نفر

اگر ساکن منطقه ۱۸ هستید، بدانید مسئولان اداره پسماند شهرداری این منطقه برای ترغیب اهالی به تفکیک زباله‌های تر و خشک و استفاده بهینه از مواد قابل بازیافت مسابقه‌ای برگزار کرده‌اند که ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی است.

قاسمی

همشهری آنلاین - مریم قاسمی: برای شرکت در این مسابقه ضروری است با استفاده از زباله‌های خشک مانند بطری، نوشابه، چوب، مقوا، کاغذ، شیشه و... کاردستی تهیه شود.

«حسین هوشمند»، رئیس اداره پسماند شهرداری منطقه ۱۸، با تأکید بر اهمیت آموزش در دوران نونهالی و نوجوانی و جلب توجه دانش‌آموزان به رعایت مسائل شهری که لازمه توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر است، افزود: «زمانی که دانش‌آموزان درمی‌یابند با وسایل دورریختنی و زباله‌های خشک خانگی می‌توانند وسایل جالب و دیدنی بسازند به تفکیک زباله‌ها بیشتر ترغیب می‌شوند و علاوه بر استفاده بهینه از مواد قابل بازیافت، می‌توانند در امور شهری مشارکت چشمگیر داشته باشند.»

دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی مدارس این منطقه می‌توانند آثار خود را تا نیمه اول اردیبهشت ۱۴۰۲ به اداره پسماند شهرداری منطقه ۱۸ واقع در بلوار معلم، خیابان‌بافان تحویل دهند تا پس از بررسی آثار، به نفرات برگزیده جوایزی ارزنده اهدا ‌شود.

کد خبر 751520

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha