همشهری آنلاین: سرلشکر فیروزآبادی با سپاس از ملت شریف در حماسه‌سازی 22 بهمن ، به پاس پیشرفت‌های عظیم کشور و ارائه کامل آن توسط رییس‌جمهوری در میدان آزادی پیامی خطاب به محمود احمدی‌نژاد منتشر کرد.

به گزارش فارس متن پیام به این شرح است:

جناب آقای محمود احمدی‌نژاد
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
افتخار ملت مسلمان و انقلابی ایران، دلیر فرزانه‌ای مجاهد و صادقی خدوم است که افتخار وی جلب رضایت خاطر ولی امر مسلمین و هویت او برخاسته از تایید ملتی است که چونانی هم او را لیاقت بخشیده و در کنارش طی طریق کرده‌اند.

افتخار ملت قهرمان و انقلابی ایران، بهره‌مندی از خدمتگزارانی پاک‌نهاد و مومن است که با مجاهدت خالصانه و داهیانه خود، این کشور را به سمت قله رفیع سعادت و عزت رهنمون می‌سازد.

افتخار ملت ولایتمدار و انقلابی ایران، اتکا و اطمینان به تلاش و پایمردی کسانی است که معنای خدمت صادقانه را در لوای پیروی از ولایت‌فقیه دنبال می‌کنند و با اعتقاد به نصرت الهی، میراثی دیرین و ماندگار را زیر نام نورانی امام خمینی (ره) در تاریخ ایران زمین به ثبت رسانده‌اند.

افتخار ملت شهیدپرور و انقلابی ایران، حمایت از دلاور مردان شجاع و با صلابت است که همچون بنیانی مرصوص، مدیریتی راهبردی و قاطعانه را در مسیر اعتلای تمدن پر افتخار کشور ترسیم و تصویر نموده‌اند و در اجرای آن جوانمردانه و با عمل انقلابی جهاد نموده‌اند.
افتخار ملت بسیجی و انقلابی ایران، داشتن مدیران فرهیخته و متعهد است که بر کرسی مدیریت کشور قرار گرفته و در تمامی فراز و فرود تمدنی آن، جز به استقلال و سربلندی این ملت در پناه دین و ارزش‌های الهی نیاندیشیده‌ و نام خود را در تمسک به ولایت، در تاریخ جاودانه ساخته‌اند.

جناب آقای احمدی‌نژاد

نزدیک چهار سال هدایت سکان مدیریت عالی اجرایی ایران عزیز، این کشتی نور بنیان در تلاطم‌های جهان، نشان از رهروی و تلاش صادقانه خستگی‌ناپذیر و خردمندانه حضرت عالی دارد.

تلاشی ماندگار که دعای خیر رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران موجب تقویت و استحکام آن گردیده است و امروز ملت ایران اراده کرده است که در پناه تولید علم و توسعه و تقویت قدرت ملی خود بار دیگر بر قله رفیع افتخارات علمی و فرهنگی در جهان تکیه زده و برتری حکومت اسلامی را در پرتو ولایت‌ امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای عزیز به اثبات برساند.

درک این مسئولیت و رسالت بزرگ از سوی شما، بر دوش گرفتن تکلیفی عظیم بود که ملت ایران را بر بال علم و دانش در مسیر کمال و خلیفه الهی و تحقق این اراده مقدس یاری کند، که علم اگر در ثریا باشد ایرانیان بر آن دست خواهند یافت.

به یقین جامعه اندیشمند و فرهیخته ایرانی فراموش نخواهند کرد که چگونه آن خادم صدیق ایران اسلامی در دوره مسئولیت اجرایی خویش، خودباوری و اعتماد به نفس ملی را بارور ساخته و جوانان دانشمند و خلاق کشور را به تولید قدرت علمی و توسعه فناوری و صنعت در بخش‌های اقتدارآفرین ملی مجدانه پشتیبانی کردند.

پاسداشت مدیریت و عملکرد کیفی حضرتعالی در تکریم نخبگان و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در مراکز علمی و دانشگاهی و حمایت مادی و معنوی شما از نوآوری‌های ملی و اسلامی، نوید بخش شکل‌گیری ایرانی مقتدر در صحنه‌های جهانی و رسیدن به مرجعیت علمی میهن عزیز ما خواهد بود.

این برادر بسیجی‌تان به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان کشور و همه سربازان ولی امر در نیروهای مسلح و فرماندهان ارجمند افتخار دارم که از گزارش مقام محترم ریاست جمهوری در راهپیمایی عظیم و بی‌نظیر تاریخی ملت بزرگ و شهیدپرور ایران ابراز مسرت و خرسندی نمائیم و به عرض برسانیم که نیروهای مسلح پیشرو و با اقتدار ایران و خدمتگزار و فدایی ملت عزیز و اسلام و قرآن و ولایت تحت امر رهبر بزرگوار، بیش از پیش آمادگی خود را برای دفاع از میهن عزیز و مقدسمان ایران و امنیت و آسایش این ملت پرافتخار اعلام نمائیم. و از توجه و پشتیبانی شما قدردانی می‌کنم. پیروان و فرزندان ولایت و خدمتگزاران علم و فناوری و سربازان ارزش‌ها در ایران آرزو دارند با تداوم و تمرکز دادن کانون توسعه و تکامل ملی در حوزه علم و فن‌آوری و ارتقاء و اتصال این پیوستگی به خدمات پیشروان علمی کشور به اقتدار علمی جمهوری اسلامی ایران کمک کند و ان‌شاءالله شاهد ظهور جامعه‌ای عالم، توانا، ارزش‌مدار و مسئول در زمینه‌سازی و تحقق وعده الهی حکومت واحد جهانی حضرت مهدی‌(عج) باشیم.

سرلشکر بسیجی سید حسن فیروز‌آبادی
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

کد خبر 75077

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز