بی ام و چندین سال به عنوان حامی مالی رویداد سالانه «مسابقه جذابیت و وقار ویلا د استه» (یک رویداد رقابتی در ایتالیا برای خودروهای کلاسیک و قدیمی) در ایتالیا حضورداشته و در سال ۲۰۲۳ نیز همچنان به عنوان پشتیبان مالی این رقابت جذاب حضور خواهد داشت.

بی ام و

به گزارش همشهری آنلاین و نقل از موتور ۱، این رویداد در ساحل غربی دریاچه کومو در شمال ایتالیا در محوطه هتل «ویلا د استه» از ۱۹ تا ۲۳ مه (از۲۹ اردیبهشت تا ۲ خرداد) برگزار می‌شود.

تصاویر | با قدرتمندترین بی ام و آشنا شوید | هیولایی در حال ساخت

بی ام و در اطلاعیه اخیر خود، جزئیات فعالیت های امسال شامل دسته بندی خودروها، تاریخ ها و تمام نکاتی که معمولا در مورد چنین رویدادی انتظار می رود را به اشتراک گذاشته است. با این حال، BMW همچنین چند تیزر برای وسایل نقلیه جدید در میان تیزر خودروهای کلاسیکی که در این رویداد حضور دارند، منتشر کرد.

تصاویر | با قدرتمندترین بی ام و آشنا شوید | هیولایی در حال ساخت


در این تیزر به طور خاص، به سه خودروی بی ام و (Bimmer ) جدید ارجاع داده شده است، البته فقط به صورت گذرا و بدون نام خاص. در نتیجه می‌توانیم با خیال راحت یکی از آن‌ها را حدس بزنیم که به‌عنوان «مدل تمام الکتریکی M پرفورمنس جدید BMW سری ۷» با روکش دو رنگ منظم توصیف می‌شود. یک خودروی تمام برقی به معنای i۷ است و تقریبا با اطمینان می‌توان گفت که یک  i۷ M۷۰ است که در اولین معرفی سری ۷/i۷  در آوریل  ۲۰۲۲ نام آم آن ذکر شد. این مدل پرچم‌دار آینده این سری نامیده می‌شود، بی ام و اعلام کرد که این خودرو قدرتمندترین مدل تولیدی این کمپانی با بیش از ۶۰۰ اسب بخار است. این خودرو که قرار است عرضه شود، در اواسط ماه مه در رویداد «ویلا د استه» نیز خود نمایی خواهد کرد.

تصاویر | با قدرتمندترین بی ام و آشنا شوید | هیولایی در حال ساخت


البته، این اطلاعیه قبل از معرفی BMW XM، که در حال حاضر قدرتمند ترین BMW با قدرت ۶۴۴ اسب بخار در ظاهر استاندارد است، منتشر شد. البته نام  XM Label Red با قدرت ۷۳۸ اسب بخار نیز مطرح شده، اما از نظر فنی،  این بی ام و جدید هنوز به فروش نرسیده است و فقط در پیش نمایش دیده شده است. در هر صورت، i۷ M۷۰ در حال تبدیل شدن به یک سوپر سدان در مدل خودروهای ب‌ام‌و سری ۷ برقی خاص است.

تصاویر | با قدرتمندترین بی ام و آشنا شوید | هیولایی در حال ساخت

در واقع، رویداد «ویلا د استه» ممکن است پس زمینه‌ای برای مطرح تر شدن i۷ و آشنایی با  XM Label Red باشد. BMW جدید دیگری که برای این نمایشگاه ذکر شد یک خودروی بسیار خاص BMW M است که هیچ اطلاعات دیگری از آن ذکر نشده است. ما فکرمان را به کار انداخته‌ایم و عکس‌های جاسوسی قدیمی را بازبینی کرده‌ایم تا سرنخی از هویت این خودرو به دست آوریم، که ما را به حدس و گمان در مورد همه چیز از Z۴ پیشرفته گرفته تا خودرویی کاملا جدید سوق داد. این‌ها احتمالات معتبری هستند، اما اواسط ماه مه می تواند با رونمایی یا تولید XM Label Red همخوانی داشته باشد. امکان هم دارد است یک خودروی جدید و خاص M رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

در مورد سومین تیزر، این یکی می تواند مشکل ساز باشد. BMW به سادگی آن را یک ادای احترام یکباره و شیک به اتومبیلرانی برای دو نفر می نامد. این یک خودرو می‌تواند یک خودروی مفهومی باشد که به هیچ چیز دیگری در خط تولید خودروساز ربط نداشته باشد. اما بخش مشکل اینجاست  که ممکن است خودروی جدید اصلاً یک BMW نباشد. به احتمال زیاد امسال برندهای دیگری مانند  Mini یا Rolls-Royce نیز در ترکیب خودروهای حاضر در این رویداد باشند.  در هر صورت، با نزدیک شدن به رویداد خودرویی «ویلا د استه» در سال ۲۰۲۳، انتظار می رود تیزرهای بیشتری منتشر شود.

کد خبر 749676

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha