یک شرکت بازی‌های ویدیویی اعلام کرد که یک روبات را به‌عنوان مدیرعامل خود ساخته و این مهم را پیش از آنکه روبات چت هوش مصنوعی ChatGPT در اواخر سال گذشته میلادی خبرساز شود، انجام داده است!

هوش مصنوعی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از بیزنس اینسایدر، در ماه اوت، شرکت ساخت بازی‌های رایانه‌ای چینی NetDragon Websoft اعلام کرد که یک روبات انسان‌نمای مجازی مجهز به هوش مصنوعی به نام «تانگ یو» را به‌عنوان مدیر اجرایی شرکت تابعه خود، Fujian NetDragon Websoft منصوب کرده است.

جالب اینکه، سهام شرکت «نت‌دراگون» (NetDragon) از آن زمان رشد بهتری داشته است.

نت‌دراگون می‌گوید که این روبات کارایی تصمیم‌گیری و مدیریت ریسک را افزایش می‌دهد و همچنین به «تضمین یک محل کار منصفانه و کارآمد برای همه کارکنان» کمک می‌کند.

عکس | مورد عجیب خانم تانگ یو | هوش مصنوعی مدیرعامل یک شرکت شد!

لیو دجیان، رئیس نت‌دراگون هم گفت: «ما معتقدیم هوش مصنوعی، آینده مدیریت شرکت است و انتصاب خانم تانگ یو نشان‌دهنده تعهد ما به پذیرش واقعی استفاده از هوش مصنوعی برای تغییر روشی است که کسب و کار خود را انجام می‌دهیم و در نهایت رشد راهبردی آینده ما را هدایت می‌کند.»

بیشتر بخوانید:

او افزود: «ما به گسترش الگوریتم‌های خود در تانگ یو ادامه خواهیم داد تا یک مدل مدیریت باز، تعاملی و بسیار شفاف ایجاد کنیم، زیرا به تدریج به یک جامعه کاری مبتنی بر متاورس تبدیل می‌شویم.»

کد خبر 749671

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha