اواخر مهرماه سال گذشته بود که خبر رسید «نازنین فاطمه عیدیان» دانش‌آموز مدرسه شاهد منطقه ۴ در چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا که در کویت برگزار شد در مسابقه دوی ۴۰۰ متر با مانع قهرمان آسیا شد.

نازنین عیدیان

به گزارش همشهری آنلاین، نازنین با این پیروزی شیرین موفق شد رکورد ملی را بشکند. شیرینی این برد وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم با این پیروزی برای نخستین بار در تاریخ دومیدانی در بخش بانوان به مدال طلای آسیا دست یافته‌ایم.

با گذشت چند ماه، حالا باخبر شدیم نازنین خانم که به عنوان  اولین بانوی طلایی تاریخ دو و میدانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا خوش درخشید، با نظر کارشناسان  حوزه ورزش؛ کاندید برترین ورزشکار سال ۱۴۰۱ ایران شده است.

اگر برایتان سوال پیش آمده که ورزشکاران برتر سال ۱۴۰۱ در چه فرایندی انتخاب می‌شوند، برنامه قهرمان ایران را که اسفند ماه از شبکه ورزش شروع شده ببینید. کارشناسان این برنامه در جشنواره‌ای به انتخاب برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۱ می‌پردازند. عناوین این جشنواره در دو بخش اصلی یا جوایز مردمی شامل برترین ورزشکار مرد و زن، برترین مربی زن و مرد، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ورزشی و قهرمان فردا است.

این دختر قهرمان به عنوان تنها کاندید ورزش دو و میدانی در بخش قهرمان فردا انتخاب و برای کسب عنوان نهایی ورزشکار قهرمان با دیگر کاندیداهای ورزشی در نرم‌افزار روبیکا به معرض آرای مردمی گذاشته شده است.

کد خبر 748112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha