معاون عتبات سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به نوسانات نرخ ارز، سفرهای عتبات در ماه رجب با کاهش ۷۰ درصدی ثبت‌نام‌کنندگان مواجه شد.

عتبات

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی معاون عتبات سازمان حج و زیارت گفت: هر ساله در ماه‌های رجب، شعبان، رمضان و عید نوروز ایام پر زائر سفرهای عتبات حساب می‌شود که امسال هم در ماه رجب سفرها انجام شد، اما متاسفانه با توجه به نوسانات نرخ ارز در میان ثبت‌نام‌کنندگان تقریبا ۷۰ درصد ریزش داشتیم، علی‌رغم اینکه ظرفیت‌های زیادی را در عراق ایجاد کرده بودیم.

وی افزود: اکنون که در آستانه سال جدید و عتبات شعبانبه هستیم، ظرفیت را اعلام کردیم که برای ایام نوروز اعزام‌ها تا دوم فروردین ادامه دارد و پس از آن در ایام ماه مبارک رمضان دوره‌های ۱۰ روزه و ۲۰ روزه پیش‌بینی شده که انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

رحمانی درخصوص هزینه سفرهای عتبات گفت: پس از مشخص شدن قیمت ثابت ارز برای سفر به عتبات، قیمت‌های این سفر معنوی مشخص خواهد شد که قطعا نرخ، تثبیت شده و شاید پایین‌تر از نرخ الان خواهد بود زیرا در عراق هیچ‌گونه تغییر نرخی نداشتیم بلکه مقداری کاهش نرخ هم وجود دارد.

معاون عتبات سازمان حج و زیارت اظهار کرد: با تثبیت نرخ ارز، قیمت‌های سفر عتبات در روزهای آینده مشخص خواهد شد و ثبت‌نام سفر نوروزی عتبات را هم شروع خواهیم کرد.

کد خبر 744598
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha