مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری با اشاره به وقوع زلزله اخیر در ترکیه، درخصوص محل اقامت به مسافران ایرانی برای سفر به این کشور هشدار داد.

سفر - گردشگری - مسافرت

به‌ گزارش همشهری آنلاین، یحیی نقی‌‎زاده محجوب مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با توجه به وقوع زلزله اخیر که در بخشی از کشور ترکیه اتفاق افتاده است، اخبار اعلام شده مبنی بر آن است که مسئولان این کشور تصمیماتی برای اسکان زلزله‌زدگان در اماکن اقامتی رسمی از جمله هتل‌های مناطق گردشگری مانند آنتالیا گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به این شرایط، برای حصول اطمینان از تأمین محل اقامت در طراحی تور به مقاصد گردشگرپذیر کشور ترکیه و فروش بسته‌های سفر که طی بخشنامه‌ای به ادارات و دفاتر خدمات مسافرتی کشور ابلاغ شده است، ضروری است تمام هموطنان که قصد سفر به ترکیه دارند در زمان خرید بسته‌های سفر با دقت موضوع تأمین محل اقامت و مشخصات آن را مورد توجه و تاکید قرار داده و نسبت به پیش‌بینی تدابیر احتیاطی و تضامین لازم اقدام کنند.

نقی زاده تاکید کرد: هرگونه پیگیری آتی موضوع و رسیدگی به شکایات و ادعاهای مسافران، به نحوه و شرایط توافقات مکتوب و اسناد ابرازی آنها با دفاتر خدمات مسافرتی بستگی دارد.

کد خبر 745077
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 19
  • علی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    36 20
    به ترکیه نروید که خطر له شدن زیر آوار شما را تحدید می‌کند حالا از ما گفتن
  • رضا IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    39 21
    آیا احمق نیستند کسانی که برای تفریح به ترکیه می‌روند در این اوضاع زلزله ؟!
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      22 0
      تهدید عزیز نه تحدید
  • رجا IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    40 17
    سلام چقدر ایرانی در ترکیه ضرر کرد