با وجود بوستان نهج‌البلاغه، آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) و دانشگاه‌های متعدد در محله پونک تا کنون ساکنان این محدوده از منطقه ۲ به‌ویژه بانوان امکانات ورزشی نداشتند اما خبر خوش اینکه این کمبودها به‌زودی رفع می‌شود.

کارگری

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به وسعت تکه دوم پایتخت، توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی محله‌ها یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان است که در نشست‌ها و دیدارهای مردمی مطرح می‌شود. در همین راستا مدیریت شهری منطقه ۲ فعالیت‌های مختلف را برای رفع کمبودها شروع کرده است. یکی از این موارد ساخت و راه‌اندازی ۲ مجموعه ورزشی و خدماتی در محله پونک است.

«مهدی صالحی» شهردار منطقه ۲ می‌گوید: «بانوان محله پونک از داشتن مکان ورزشی ویژه خودشان محروم بوده‌اند. به همین دلیل سوله ورزشی در وسعت ۲۰۰‌مترمربع کنار سرای محله پونک ساخته شده که با توجه به تکمیل عملیات عمرانی، با تجهیز آن به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.»

این سوله ورزشی برای انجام ورزش‌های غیرتوپی ساخته شده و این امکان برای بانوان وجود دارد که در کلاس‌های مختلف ورزشی مانند کاراته، یوگا و... شرکت کنند.

صالحی، درباره دومین مکان در حال ساخت محله پونک هم می‌گوید: «برای تأمین شرایط رفاهی، بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی کارگران و بهینه‌سازی مجموعه خدماتی در حوزه امور شهری ساختمان اسکان کارگری در محدوده فاز ۲ بوستان نهج‌البلاغه در حال ساخت است.»

ساختمان اسکان کارگری محله پونک ششمین محل ویژه این گروه از شهروندان است و پیش‌بینی شده درمحوطه این ساختمان امکاناتی مانند خوابگاه و محل اسکان، سرویس بهداشتی، ناهارخوری، رختشویخانه و... ایجاد شود.

کد خبر 743536

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha