یک عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ از نشست مشترک امروز هیات رئیسه تلفیق با رئیس مجلس خبر داد.

دستمزد

به گزارش همشهری آنلاین، علی اصغر باقرزاده در توضیح جلسه امروز هیات رئیسه کمیسیون تلفیق با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، گفت: این جلسه بیشتر برای هماهنگی تشکیل شد. اینکه با توجه به کمبود وقت چطور پیش برویم.

وی افزود: تبصره‌های مهمی همچون ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ لایحه بودجه مطرح شد. اینکه نوع نگاه مجلس با دولت متفاوت است و باید هماهنگی بیشتری صورت گیرد.

باقرزاده همچنین گفت: موضوع تبصره ۱۲ درباره حقوق و دستمزد برای مردم و دولت مهم است که مدل‌های مختلفی مطرح است. نگاه سازمان امور استخدامی و دولت و مجلس مختلف بوده که باید بتوانیم آنها را به هم نزدیک کنیم. نگاه ما این است که با توجه به منابع موجود آنچه به نفع مردم است تصویب شود و در نهایت هم باعث افزایش پایه پولی و تورم نشود.  

کد خبر 742316
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    5 0
    طبق اظهار دولت سیزدهم ( خاندوزی ) حداقل نرخ تورم در بودجه سال ۱۴۰۲ حدود ۴۵ درصد ( بخوانید بالای ۷۰ درصد ) پیش بینی شده است ! با افزایش ۲۰ درصدی حقوق در سال ۱۴۰۲ یعنی قدرت خرید مردم نسبت به سال قبل ۲۵ درصد کاهش می یابد ، این در صورتی است که مردم در سال ۱۴۰۱ فاقد قدرت خرید هستند و فقر در جامعه نمایان است ! طبق آمارهای ارائه شده درآمد سرانه مردم ایران در سال ۱۴۰۱ معادل درآمد سرانه سال ۱۳۴۰ است یعنی حدود ۶۰ سال پیش ! در سال ۱۳۸۷ عیدی کارمندان ۲۵۰ هزار تومان معادل ۱/۰۷ یک سکه طلا و در سال ۱۴۰۱ عیدی کارمندان ۱/۸ میلیون تومان معادل ۰/۰۷ یک سکه طلا ... !!! چه بلایی سر این کشور و اقتصاد آن آوردید ؟ دیگر چیزی برای ویران کردن ، مانده است ! معنای ناتوانی در اداره کشور می دانید ، چیست ؟ چه اتفاقی دیگری باید در کشور رخ دهد که پی به ناتوانی - بی لیاقتی و سوءمدیریت ببرید ؟؟ !!!!