رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران عملکرد نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران را در روز برفی جاری خوب ارزیابی کرد و در عین حال گفت که ارزیابی نهایی وضعیت باید امشب صورت بگیرد.

برف روبی

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با همشهری‌آنلاین، اضافه کرد: از صبح که برف سنگین در پایتخت به باریدن گرفته تا کنون (ساعت ۱۴:۳۰دقیقه) مشکل خاصی گزارش نشده‌ است. هم نیروهای خدمات شهری تلاش خوبی کرده که مشکل خاصی در نقاطی که برف بیشتر بوده است، به وجود نیاید و هم شهروندان بهتر رعایت کردند که معتقدم سهم مردم در این زمینه قابل توجه بوده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز نیز در تذکری در صحن شورا خطاب به معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: اولین تذکر من این است که پس از صحبت‌های من، معاون خدمات شهری جلسه شورا را ترک کنند و به رسیدگی وضعیت شهر بپردازند؛ در حال حاضر شمال تا جنوب شهر بارش برف را شاهد هستیم.

او ادامه داد:  هیچ چیز موثرتر از حضور میدانی مدیران در سطح شهر نیست؛ تجهیزات هوشمند ترافیکی شهر وضعیت خوبی ندارند و باید در روزهای آتی تدبیری اندیشیده شود تا مشکلی در بارش های احتمالی آینده نداشته باشیم.

تشکری هاشمی در عین حال با بیان اینکه همکاران ما در شهرداری تلاش زیادی داشتند و نباید زحمات را نادیده گرفت، تصریح کرد: ارزیابی دقیق و جامع از عملکرد خدمات شهری در روزی که سنگین ترین برف سال را شاهد هستیم، امشب باید صورت بگیرد. بر همین اساس جمع بندی درباره اقدامات مدیریت شهری در این زمینه را به بعد موکول می‌کنم.

کد خبر 740973
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha