همه نیروهای خدمات شهری منطقه ۶ و نواحی این منطقه برای بارش برف در آماده‌باش کامل هستند. شهروندان نیز می‌توانند هر مشکلی را در این روزهای برفی با ۱۳۷ در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زمان به آن رسیدگی شود.

شهرداري

به گزارش همشهری آنلاین، «رضا محمدی» شهردار منطقه با اشاره کاهش شدید دما و بارش برف در پایتخت گفت: «با توجه به بارش برف طی روزهای آتی و کاهش دما، عوامل خدمات شهری منطقه ۶ برای مقابله با یخ‌زدگی سطوح خیابان‌ها در آماده‌باش کامل هستند.»

محمدی از مشخص شدن سایت‌های ویژه برای قرار گرفتن کیسه‌های شن و نمک خبر داد و افزود: «‌علاوه بر عوامل خدمات شهری منطقه، شهروندان نیز برای مقابله با یخ‌زدگی معابر از این کیسه‌ها استفاده کنند.»

شهردار منطقه با بیان اینکه منطقه ۶ از تجهیرات لازم برای مقابله با پیامد بارش‌های زمستانی برخوردار است گفت: «‌بیش از ۷۰ دستگاه سبک و سنگین و همچنین ۳۰۰ نیروی انسانی در منطقه برای بارش‌های امروز و مقابله با یخ‌زدگی، آب گرفتگی و مسدود شدن مسیرها آماده هستند. شهروندان نیز در این روزهای برفی هر نوع مشکل یا مسئله‌ای را با ۱۳۷ در میان بگذارند تا از سوی همکاران ما در شهرداری به آن رسیدگی شود.

کد خبر 741470

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha