سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: شماره هشتم فصلنامه توسعه مهندسی بازار ویژه زمستان منتشر شد

در این شماره این نشریه در سرمقاله به "مدیریت بنگاه‌های اقتصادی ایران در شرایط رکود اقتصاد جهانی" پرداخته شده است. در این سرمقاله نویسنده ابتدا ریشه‌های بحران را بررسی کرده و سپس با مشخص‌کردن راه‌کارهای برون از بحران توصیه کرده است که "چگونه در این روزهای بحرانی عمل کنیم؟".

"بازاریابی استعاره‌ای؛ حداحافظی با گالوپ، سلام بر سالواتور دالی"، "بزرگ‌ترین دشمن بازاریابی"، "ساخت و تولید نام و نشان تجاری" و "بازاریابی مبتنی بر ایجاد هیاهو" از دیگر گزارش‌هایی است که در این شماره فصلنامه توسعه مهندسی بازار کار شده است.

در این شماره این فصلنامه همچنین گفت و گویی با رییس هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران کار شده است.

کد خبر 74045

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز