کودکان در برنامه «قصه‌های مهربانی» از طریق آموزش غیرمستقیم با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و حقوق شهروندی آشنا می‌شوند.

کتابخوانی خلاق

به گزارش همشهری آنلاین، برنامه «قصه‌های مهربانی» سه‌شنبه‌های هر هفته در قالب کارگاه‌های کتاب‌خوانی، کاردستی خلاق، بازی و نمایش با محوریت آموزش به کودکان در کتابخانه فردوس برگزار می‌شود.

آموزش غیرمستقیم همراه با خلاقیت بهترین روش برای یادگیری کودکان است. به‌خصوص موضوعات فرهنگی و اجتماعی که اگر به روش صحیح آموزش داده شود برای کودک به‌عنوان شهروندان آینده شهرمان نهادینه خواهد شد.

«قصه‌های مهربانی» را در کتابخانه فردوس بشنوید

برنامه جذاب «قصه‌های مهربانی» هر هفته با یاری نویسندگان حوزه ادبیات کودک و نوجوان و هنرمندان به‌عنوان مربی در کتابخانه فردوس برگزار می‌شود. در آخرین برنامه «قصه‌های مهربانی» اعظم حاج یوسفی نویسنده ادبیات کودکان و نوجوانان مفاهیمی همچون اصلاح الگوی مصرف را به کمک کتاب‌خوانی خلاق به دانش آموزان دبستان پسرانه سعادت منطقه ۵ آموزش داد.

علاقه‌مندان برای عضویت در کتابخانه فردوس و استفاده از برنامه‌های فرهنگی و هنری این کتابخانه می‌توانند به فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگ‌سرای فردوس مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.

کد خبر 735925

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha