مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت شهید جاویدالاثر «ابراهیم احمدی نژاد» روز جمعه ۳۰ دی در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود.

سالگرد شهید

به گزارش همشهری آنلاین، شهید احمدی‌نژاد که در خانواده‌ای ارتشی در شهر گرگان متولد شده بود، در زمان جنگ تحمیلی به صورت داوطلبانه و به عنوان بسیجی به جبهه رفت. این جوان غیور در عملیات کربلای ۵، همان عملیاتی که دلاورمردان ایران‌زمین برای آزادی خاک میهن با رمز یا زهرا(س) در شلمچه به قلب دشمن زدند، فرمانده آر. پی. جی‌زن‌های لشکر محمد رسول‌الله (ص) بود و در ۲۵ دی‌ماه سال ۶۵ در حالی که فقط ۱۹ بهار از عمرش گذشته بود، به شهادت رسید، اما پیکرش هیچ وقت به خانه برنگشت.

حالا ۳۶ سال از آن روزها گذشته و آقاجواد و معصومه‌خانم، پدر و مادر این شهید بزرگوار، هر وقت دلتنگ جگرگوشه‌شان می‌شوند، به مزار نمادینی که در قطعه ۲۹ بهشت زهرا (س) به یاد فرزندشان برپا کرده‌اند، سر می‌زنند.

امسال به مناسبت سالگرد شهادت این فرزند وطن، در آخرین روز دی‌ماه، مراسمی با حضور خانواده شهید از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فرهنگسرای سلامت برپا می‌شود. پخش کلیپ از سخنان شهید، روایتگری عملیات کربلای ۵ توسط یکی از فرماندهان لشگر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص)، ذکر مصیبت اهل بیت (ع) و تقدیر از خانواده شهید از دیگر بخش‌های این مراسم است. همه ما برای ادای دین به خون پاک شهدا و گرامیداشت یاد و نام این شهید گرانقدر، در این مراسم حاضر می‌شویم.

کد خبر 735672

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha