عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: روشی که برخی ها با نوشتن شعارهایی به دور از شأن اخلاق و نظام اسلامی بر دیوار سفارت انگلیس پیش گرفته اند به نوعی بازی کردن در پازل سفیر انگلیس است.

سفارت انگلیس

به گزارش همشهری آنلاین - جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، با اشاره به دیوارنویسی های انجام شده بر سفارت انگلیس، بیان کرد: این روشی که برخی ‌ها در اعتراض به اقدامی که سفیر انگلیس انجام داد در پیش گرفته اند، به نظر می رسد نوعی بازی کردن در پازل سفیر انگلیس باشد. اینکه با این حجم بر دیوار یک سفارت شعار نوشته شود، قطعا تنها چیزی که به دنبال ندارد بهره‌برداری مثبت برای جریان انقلاب است.

این عضو کمیسیون امور داخلی در ادامه اظهار کرد: از نظر بنده این روش تکمیل کننده بازی زشتی است که سفیر انگلیس آن را شروع کرد و حتما این روش اتفاق نامبارکی است. این شکل اعتراض و روشی که پیش گرفته شده به دور از فرهنگ و نگاه انقلابی است. این ها تندروی هایی است که متاسفانه باعث آسیب به منافع کشور خواهد شد. ماموران انتظامی باید در آنجا حضور داشته باشند و اجازه ندهند چنین اتفاق هایی رخ دهد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دیدیم که سفرای آلمان و فرانسه آمدند و با شعارهای نوشته شده عکس گرفتند، قطعا این رفتارها به نفع کشور و نظام نخواهد بود. از نظر بنده اگر ما می خواهیم انگلیسی ها را تنبیه کنیم بهترین کار این است که امثال اکبری ها را دستگیر و مجازات کنیم چراکه دیدیم با مجازات اکبری آنقدر به نخست وزیر انگلیس فشار آمد که پیام توهین آمیزی ارسال کرد.

رشیدی کوچی گفت: از نظر بنده اگر بر این روش ها تمرکز کنیم خیلی بهتر می توانیم به انگلیس خبیث ضربه وارد کنیم تا اینکه بخواهیم چنین شعارهایی که به دور از شأن اخلاق و نظام اسلامی است، روی دیوار بنویسیم.

کد خبر 735671
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 26
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    هرچه فریادداریم به روی سفارت عن گلیس مینویسیم زشت نیست کاردرست همین است مرگ بر عن گلیس
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      الحق اگه اون کثافتها روباهن...تعطیلش کنید،بهتر از این بچه بازی هاست
    • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      43 51
      پیشنهاد می شود سفیر انگلیس هم دستگیر و به سزای اعمال ننگینش برسد .
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      33 26
      سفیر انگلیس همون روز اعدام از ایران فرار کرد
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    اگر من بودم با بولدوزر صاف میکردم جاسوس خونه رو الان سه ساله که اکبری دستگیر شده چیکار کردین یه نیشگون از انگلیس نگرفتین
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    همین بعضی ها بودید که شعار مرگ بر انگلیس رو از تو راهپیمایی ها حذف کردید و پر رویی اینا دوباره از همون جا شروع شد و سفارت جاسوسی انگلیس به لطف دوستانش دوباره باز شد حالا هم میگید رو دیوارش ننویسید مرگ بر انگل یس
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    83 27
    شما نماینده مجلس بودی این سه چهارسالی که این ابر جاسوس دستگیر شده سالی یه توییت در محکومیت جاسوس خونه انگلیس میزدین
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    99 29
    وقتی نماینده مجلس در مقابل شهید کردن دانشمندان ما و اقدامات آشوب طلبانه انگلیس و تجزیه طلبی رسانه های انگلیس فشل است و حتی شعار نویسی روی دیوار فتنه سرا را جایز نمیداند
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    46 22
    نماینده مجلس انقلابی اقدام سفارت و کشور انگلیس را در جاسوسی از مردم ایران و دست داشتن در ترور دانشمندان برجسته ایرانی را محکوم می‌کند نه شعار نویسی روی دیوار سفارت بی مقدار متحوش انگلیس
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    46 7
    ... خانواده های زیادی از ایرانی ها اونجا تحصیل و زندگی میکنن. اینجوری شرمنده رفتار غیرحرفه ای بعضیا میشیم. والا جاسوس رو حتما باید بگیرید. اصلا اینایی که شعار می‌نويسن خودشون شاید از سفارت دستور میگیرن که آبروی مردم رو ببرن.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    73 36
    تاریخ دوباره تکرار شده یه زمانی سفارت آمریکا از ایران و ایرانی جاسوسی می کرد دانشجویان پیرو خط امام وارد سفارت شدند و اسناد آن را منتشر کردند الان هم سفارت انگلیس داره از مردم و دانشمندان ما جاسوسی میکنه ولی صد حیف که دانشجوی پیرو خط امام نداریم این یکی رو ببنده نماینده مجلسمون هم که طاقت زشت شدن دیوار سفارت انگلیس رو نداره
  • AU ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    72 10
    هنگام شکار باید سکوت و آرامش خود را حفظ کنیم دقیقا همین کاری که انگلیس انجام میدهد.ما هم باید به شیوه انگلیسی با آنها مبارزه کنیم و از آنها اطلاعات خارج کنیم.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    38 5
    اینجور کارا جز اینکه به ضرر ایران تمام خواهد شد هیچ فایده ی نخواهد داشت و انگلیس هم همین رو میخواد...
  • علی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    64 2
    اگه شعار نویسی خوبه سر راه چند تا شعار هم روی در و دیوار سفارت عراق بنویسید که مسئولینش یاد بگیرند خلیج همیشه فارس رو درست عنوان کنند.
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      38 2
      والا من یه بار میخواستم یه اشغال بندازم توی سطل اشغال جلوی یه باغِ سفارت خونه سربازی که وایمیسته پرید بیرون که ببینه من دارم چیکار میکنم ، من نمیدونم چطور این همه انشا نوشتن کسی نیومده بهشون چیزی بگه تازه اون باغ سفارت بود نه خود سفارتخونه مثلا کسی ندیده مثلا کسی در جریان نبوده ...
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    83 13
    ایجاد بلوا و آشوب و هرج و مرج و بی ادبی و فحاشی و جاسوسی کار اغتشاشگرانی است که انگه لیس در تمام بنگاه های سخن پراکنی و به ظاهرا دیپلماتیک خود تربیت و حمایت می کند. فحش دادن و قایم شدن کار جوانمردان ایرانی نیست، دلیر مردان ایرانی ضربه های کاری ای را بر سر و صورت فتنه گر فرود می آورند که این موجود خبیث را از پا درآورد.
  • seyed IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    79 20
    آقای محترم نماینده !!!؟؟؟تو وظیفه خودتو انجام بده بگذار اینها هم کار خودشنو انجام بیدهند . فقط به کشورت خیانت نکن!!!
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    18 32
    یک عده فقط ظاهر رو بلدن حفظ کنن. توی ماجرای سفارت آمریکا هم کسانی که سفارت رو تسخیر کردن همه آمریکایی از آب درومدن.
  • حسن IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    57 19
    انگلیس بداند و حتما میداند ، دوره هیجانی کردن مردم ایران گذشته است.این مردم و این خاک رنجور، صاحب دارد. وقتش که برسد انگلیس حتی توان نگهداشتن شلوار خودش را نخواهد داشت چه برسد به عزل و نصب بتکچی و عمال!?
  • ناشناس IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    37 28
    من که ننوشتم ولی هرکی اینکار و کرده کار خوبی کرده اگه هر روز هم بنویسند کمه