اداره کل هواشناسی استان تهران، آخرین وضعیت هوا در ۱۸ شهر این استان را برای روز دوشنبه، ۲۶ دی ۱۴۰۱ اعلام کرد.

ترافیک در محورهای اصلی شهر تهران / حامدخورشیدی

به گزارش همشهری آنلاین، براساس نقشه‌های هواشناسی، فردا به دلیل سکون نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه، روند افزایش آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا تا انتهای هفته به ویژه در ساعات پرتردد در مناطق شهری، پرجمعیت و صنعتی استان مورد انتظار است.  فردا همچنین شاهد افزیش دما به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی استان و ماندگاری آن تا پایان هفته خواهیم بود.

براساس اعلام این اداره، برای دمای شبانه عدم تغییر محسوس و تنها در مرکز و نیمه جنوبی استان از دوشنبه شب افزایش نسبی بین دو تا سه درجه پیش بینی می‌شود. در نتیجه توصیه‌ها و نکات مربوط به یخبندان شبانه و ساعات اولیه صبح باید مد نظر قرار گیرد.

فردا  شهر تهران در روز قسمتی ابری در صبح یخبندان و بتدریج غبار محلی و در شب کمی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی می‌شود و دمای هوا بین ۶ تا منفی یک در نوسان خواهد بود.

در سایر شهرهای استان نیز وضعیت مشابه است و بارش باران و برف پیش بینی نشده است.

اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین اعلام کرد دمای هوا فردا در آبعلی بین یک تا منفی ۷ درجه، اسلامشهر و بهارستان بین ۸ تا منفی ۲، پاکدشت بین ۷ تا منفی ۳، پردیس بین ۴ تا منفی ۸، پیشوا بین ۷ تا منفی ۳، دماوند بین ۳ تا منفی ۹، رباط کریم و ری بین ۸ تا منفی دو، شمیرانات بین ۳ تا منفی ۳، شهریار بین ۶ تا منفی ۲، فیروزکوه بین یک تا منفی ۹، قدس بین ۶ تا منفی ۲، قرچک بین ۷ تا منفی ۳، لواسان بین ۲ تا منفی ۸، ملارد بین ۶ تا منفی ۲ و ورامین بین ۷ تا منفی ۳ درجه سانتی گراد در ۲۴ ساعت آینده در نوسان خواهند بود

کد خبر 735161
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    5 1
    شاخص آلودگی هم اکنون تهران 120
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    10 0
    زمستان سخت اروپا راهشو گم کرده به ایران رسید
  • US ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    2 1
    وای خدابسه مردیم ازسرماخونمون یخچاله