حتما تا به امروز یک پروژه عمرانی، فرهنگی، ترافیکی و... در محله شما اجرا شده است که از نظر اهالی اولویت اصلی‌ برای حل مشکلات محله به شمار نمی‌رفت. خبر خوش اینکه شهرداری منطقه ۳ با اجرای پویش «من شهردارم» از ساکنان محله‌های این منطقه خواسته است تا شهرداری را در اولویت‌بندی پروژه‌ها یاری کنند.

پویش

همشهری‌آنلاین – حسن حسن‌زاده: شناسایی و حل مشکلات یک محله، بدون مشارکت اهالی و ساکنان آن که از نزدیک با مشکلات و کمبودها دست و پنجه نرم می‌کنند، ممکن نیست. بنابراین، نظرخواهی از شهروندان و مشارکت آنها در شناسایی مشکلات و کمبودها و اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، ترافیکی و... به حل ریشه‌ای مشکلات کمک خواهد کرد. خوشبختانه مسئولان شهرداری منطقه ۳ نیز همگام با پویش «من شهردارم» ساز و کار فراهم کرده‌اند تا ساکنان محله‌های مختلف این منطقه در شناسایی نیازهای اولویت‌دار به شهرداری منطقه کمک کنند. «حمید جوانی» شهردار این منطقه از برگزاری جلسات هماهنگی برای اجرای این طرح با حضور معاونان، شهرداران نواحی و نخبگان محله‌ها خبر داده و گفته است: «برای بیان اهداف این طرح و زمانبندی و نحوه مشارکت شهروندان، اکران گسترده تبلیغات محیطی در ساختمان‌های اداری، معابر و مکان‌های عمومی انجام شده است. در واقع با استفاده از ظرفیت آموزشیاران محیط زیست و بازیافت، مدیران و کارشناسان اجتماعی نواحی و کارشناسان خانه‌های سلامت به‌ عنوان پرسشگران طرح در محل‌های پرجمعیت سطح منطقه همچون میادین اصلی، پایانه‌ها، ایستگاه‌های مترو، بوستان‌ها، میادین میوه و تره بار، مراکز اداری، مساجد، مدارس و ... نظرات شهروندان به صورت چهره به چهره در حال جمع آوری است.»

خبر خوش به ساکنان منطقه۳ اینکه  ۱۰۵ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی پیشنهادی منطقه ۳ در سال ۱۴۰۲ برای اعلام نظر و اولویت‌بندی شهروندان از طریق پلتفرم‌های مختلف در سامانه manshahrdaram.tehran.ir به نظرسنجی گذاشته شده است. شهروندان دغدغه‌مند این منطقه می‌توانند با مراجعه به این سامانه،  شهرداری منطقه ۳ را در اجرای این طرح یاری کنند تا با مشارکت حداکثری آنها نیازهای اولویت‌دار محله‌ها بررسی و در سال پیش رو با اجرای پروژه‌های مشخص شده خدمات شهری به صورت مطلوب تر و بر اساس نیاز محله‌ها به شهروندان ارائه شود.

کد خبر 733181

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha