یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
۲ نفر

حاج قاسم محبوب دل همه مردم ایران است. این را مردم ایران از هر گروه و گرایشی بارها و بارها در مراسم‌هایی که به یاد او و برای وداع با سردار شهید برگزار می‌شود نشان داده‌اند.

همايش

به گزارش همشهری آنلاین، در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ٢ هزار نفر از ورزشکاران و شهروندان تهرانی در همایش پیاده‌روی خانوادگی که با عنوان "پهلوان جان‌فدا" برگزار شد شرکت کردند تا مراتب اردات خود را به سردار دل‌ها نشان دهند و با آرمان‌های شهدا پیمان ببندند.

مراسم از ساعت۸ صبح از میدان ولی‌عصر(عج) تهران شروع شد و سپس جمعیت حاضر  که در بین آنها جوانان و نوجوانان و ورزشکاران و خانواده‌ها حضور داشتند، مسیری ۲ کیلومتری را طی کردند تا به پارک لاله رسیدند. مردم که هر لحظه به تعدادشان افزوده می شود دور آبنمای پارک لاله بعد از انجام ورزش همگانی و تماشای حرکات ورزشی رزمی‌کاران و ... در موکب‌هایی که  برای همین منظور برپا شده بود پذیرایی شدند.

این برنامه با همکاری و مشارکت  اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، سازمان ورزش شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۶ با حضور مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، علیرضا فخاری استاندار تهران، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، جوادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و مدیران شهری منطقه٦ و تعدادی از ورزشکاران و خانواده‌هایشان جمعه گذشته برگزار شد.

کد خبر 731736

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha