اگر تا پیش از این هنگام عبور از خیابان زرند و منصور عمرانی در ترافیک گیر می‌کردید و حجم بالای خودروها و راهبندان طولانی اشکتان را در می‌آورد دیگر نگران نباشد؛ چون نیروهای شهرداری منطقه۱۸ شبانه‌روزی در حال کارند تا با اجرای یک ابرپروژه ترافیکی این مشکل را برای همیشه رفع کنند.

منطقه 18

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : برای درک ابعاد این ابرپروژه و تاثیر آن بر کاهش ترافیک و راهبندان خیابان‌های زرند و منصور عمرانی، کافی  است کمی وقت بگذارید و با «محمدجواد خسروی» صحبت کنید که ابتدا  بر روان شدن‌ تردد‏، کاهش ترافیک و اتصال این محورهای مواصلاتی به بزرگراه آزادگان تاکید می‌کند.

شهردار منطقه۱۸ برای اهالی محله فردوس، تولید دارو، صاحب‌الزمان(عج) یک خبر خوب دارد: بازگشایی مسیر ۴۵ متری زرند و خیابان شهید منصور عمرانی تا اسفندماه امسال انجام می‌شود و این خیابان زیر لاستیک‌های خودروها خواهد رفت.

به گفته خسروی، بازگشایی این‌فاز از بلوار ۴۵متری بهار به طول۶۵۰ متر، برای آسان شدن عبور و مرور وسائل نقلیه در این محدوده است و خیلی از مشکلات ترافیکی مردم را برطرف خواهد کرد. شهروندان مطلع باشند که این پروژه به همین راحتی‌ها پیش نمی‌رفت و مسائلی دشوار در مسیر مدیریت شهری وجود داشت. مثلا در طول مسیر این بلوار ۴ هزار و ۲۲۰ متر املاک معارض مثل غده گلوگیر راه پروژه را سد کرده بود و جز با تلاش مسئولان شهرداری امکان رفع آنها وجود نداشت.

اکنون با همه صاحبان املاک معارض مذاکره شده تا برای اجرای این پروژه که نقش زیادی در بهبود کیفیت زندگی شهروندان دارد همکاری کنند و نگذارند این کار بیش از آن معطل شود. فاز چهارم و تکمیلی این ابرپروژه شهری هم  هزار و ۱۰۰ متر  است‌ که توسط سازمان مشاور و مهندسی شهر تهران در دست طراحی است. با اجرا شدن این فاز، حدفاصل مسیر خیابان شهید منصور عمرانی تا بزرگراه آیت‌الله سعیدی نیز تکمیل و برای تردد وسایل نقلیه گشایش خواهد یافت.

کد خبر 731580

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha