شهرداری منطقه٩ با راه‌اندازی پویش «حلقه وصل باشیم» به ابتکاری خلاقانه دست زده تا وسایل توانبخشی اضافه و بی‌مصرف خانواده‌ها را تحویل بگیرد و پس از رسیدگی به‌ توانیابان و افراد معلولی که به این وسایل نیاز دارند برساند.

ويلچر

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : خیلی از ما وسایلی در خانه داریم که دیگر به‌کارمان نمی‌آید و فضای زیادی را هم اشغال کرده‌اند؛ از ویلچر و واکر و سرویس فرنگی و تختخواب بیمار بگیر تا کوچک‌ترینشان سمعک و عصا و همچو وسایلی. خوب، حالا فرصتی فراهم شده که از یک طرف خانه‌مان را کمی خلوت‌تر کنیم و هم‌اینکه با اهدای این وسایل نیاز تعدادی از همشهریان را تامین کنیم.

«سید محمدرحیم مرتضوی» شهردار منطقه٩ از پیوستن شهروندان به پویش «حلقه وصل باشیم» به‌عنوان کاری مشارکتی و پرثواب یاد می‌کند و می‌گوید: «شهروندان یک ماه فرصت دارند تا وسایل توانبخشی مازاد و سالم خود را به اداره سلامت، سراهای محله، دفاتر اجتماعی و فرهنگی در نواحی مختلف شهرداری منطقه٩ تحویل دهند تا در اولین فرصت به‌دست توانیابان و افراد دارای معلولیت‌های مختلف برسد.»

شهروندان تا ۵بهمن‌ماه سال‌جاری به مدت یک ماه فرصت دارند در این کار مشارکتی پرثواب شرکت کنند، بنابراین از همین امروز سراغ انباری خانه‌تان بروید و آنجا را خوب بگردید تا شاید شما هم سهمی در این کار خوب داشته باشید.

کد خبر 731282

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha