برای کشف استعدادها و پرورش‌ ایده‌های ناب و بکر نوجوانان دبیرخانه دائمی جشنواره (نوجوونیم) در فرهنگسرای رازی راه‌اندازی شد.

بهاره خسروی

همشهری آنلاین، «نوجوونیم» عنوان جشنواره‌ای است که به معرفی نوجوان شاخص سال در زمینه‌های فرهنگی، ادبی و هنری می‌پردازد. اکنون پس از دو دوره اجرا و شناسایی افراد برگزیده این جشنواره؛ دبیرخانه دائمی آن در فرهنگسرای رازی مستقر شده است.
هر سال آبان ماه همزمان با هفته ملی نوجوان، استعدادهای ویژه در حوزه‌های مختلف هنر و رسانه و حتی فعالیت‌های جهادی معرفی می‌شوند. این جشنواره دومین دوره خود را سپری کرده است و در آستانه آغاز به کار سومین دوره‌اش، دبیرخانه دائمی خود را راه‌اندازی کرد. نوجوانان توانمند می‌توانند ارتباط با این دبیرخانه علاوه بر شرکت در جشنواره، از کم وکیف دوره‌های آموزشی و سایر فعالیت‌های آن آگاه شوند.
همچنین از ویژگی‌های این جشنواره، حمایت از برگزیدگان آن در مسیر ورود به دنیای حرفه‌ای و فعالیت‌های تخصصی در زمینه علاقه و استعدادشان است و با استقرار دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای رازی تحت حمایت‌های مادی و معنوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری نیز قرار خواهند گرفت.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در دبیرخانه یا آکادمی جشنواره، می‌توانند به نشانی خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، فرهنگسرای رازی سری بزنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۴۲۳۰۶۲ تماس بگیرند.

کد خبر 731019

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha