ویژه برنامه سی‌امین دوره‌ هفته کتاب جمهوری اسلامی برای دومین بار با اهدای ۳۲۵۰ نسخه کتاب برای ترویج و تبلیغ فرهنگ کتاب و کتابخوانی از سوی فرهنگسرای رازی اجرا شد.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین، این اهدای کتاب با هدف انتقال‌ اندیشه و آگاهی به گروه‌های مختلف جامعه، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه در نوجوانان به دبیری کتابخانه رازی در دستور کار قرار گرفت. در این برنامه فرهنگسرای رازی با مشارکت و همکاری کتابخانه‌های تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای دومین سال متوالی کتابخانه‌های مدارس مناطق کم برخوردار را تجهیز کرد.

همچنین تاکنون با حمایت کتابخانه‌های مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۱۳، ۱۴، ۱۷ و پایگاه مبادله کتاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تعداد۳۲۵۰نسخه کتاب برای اهدا به مدارس کودکان و نوجوانان در موضوعات مختلف ادبی، علمی، مذهبی، تاریخی، آموزشی، کودک و نوجوان و مرجع به کتابخانه‌های مناطق کم برخوردار در شهر ورامین اهدا و ارسال شد.

این کتاب‌ها در سه مدرسه راهنمایی خاتم الانبیاء، دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه و حضرت زهرا (س) و دبیرستان دخترانه اتحاد مسلمین در پیشوای ورامین اهدا شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از فرآیند برنامه‌های حوزه کتاب و کتابخوانی می‌توانند به کتابخانه رازی مستقر در میدان رازی، خیابان هلال احمر، فرهنگسرای رازی، کتابخانه رازی مراجعه کنند.

کد خبر 729533

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha