نمایندگان مجلس در نطق میان دستور و تذکرهای شفاهی نسبت به سیاست‌های اقتصادی دولت انتقاد کردند.

صحن مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خانه ملت،  سیدکاظم موسوی در نشست علنی مجلس در تذکر شفاهی، گفت: کشور ما جزء نخستین کشورهای ثروتمند دنیا است کما اینکه گاز، نفت، پتروشیمی و منابع قوی انسانی داریم بنابراین چرا ارزش پول ملی ما در جهان باید تحقیر شود مگر تورم جز به معنای کاهش ارزش پول ملی نیست.

نماینده مردم اردبیل با اشاره به بی ثباتی قیمت ها و گرانی کالاها تحت تاثیر بازار ارز، تاکید کرد: مردم ایران شهید دادند بنابراین مستحق این وضعیت نیستند ضمن اینکه این نظام، نظامی الهی است و رهبر معظم انقلاب نیز بارها به مجلس، دولت و قوه قضائیه تاکید کردند که باید مشکلات مردم را رفع کنند، آیا برخورد مسئولان باید این باشد؟ اگر جای برخی از اعضای کابینه دولت بودم از تریبون مجلس استعفا داده و کنار می رفتم.

همچنین حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم هماهنگی تیم اقتصادی دولت خطاب به رئیس جمهور گفت: برخی از گزارش‌هایی که وزرا و روسای سازمان ها به شما می‌دهند دقیق نبوده و با وضعیت جامعه تطابق ندارد.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز نیز در تذکری شفاهی در همین راستا با بیان اینکه اقتصاد نابسامان و فشار بر روی مردم رو به افزایش است، گفت: عده ای به رئیس جمهور گزارش غلط می دهند، آقای رئیس جمهور؛ شما صحبت از عدالت می کنید و عدالت یعنی افزایش رضایتمندی مردم، لذا انتظار می رود به مشکلات مردم رسیدگی شود.

کد خبر 730412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha