نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: طبق تعاملات صورت گرفته با دستگاه‌ها، قرار است که حدود ۳۰۰ هزار موتورسیکلت برقی به صورت تسهیلات به مردم فروخته شود.

موتور سواری در قطر

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری با بیان این مطلب افزود: شهرداری با بانک عامل به نتیجه رسیده است تا ۸۰ درصد هزینه خرید به صورت وام ۴ درصدی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

او با بیان اینکه پس از این اقدام می‌توان روی موتورسیکلت‌ها اعمال مدیریت و قانون کرد، چرا که موتورسیکلت پاک با بهترین تسهیلات فراهم شده است، گفت: تلاش شده تا این موتورسیکلت‌ها از ظرفیت داخلی تأمین شود. با توجه به دریافت تأییدیه‌های سازمان استاندارد، پیش بینی می‌شود که از خرداد سال آینده ارائه تسهیلات و تحویل موتورها انجام شود. اولویت برای ارائه تسهیلات روی موتورسیکلت‌هایی است که در شهر کار می‌کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تقریباً قرارداد ۲۰ هزار دستگاه ون تکمیل شده است، گفت: البته با مجموعه خودروساز هم صحبت شده است. با توجه به اینکه ظرفیت کنونی پاسخگوی نیاز شهر نیست، قرار است که با جایگزین کردن ون به جای اتوبوس در شرایط کنونی، شبکه روان‌تری از حمل و نقل عمومی در شهر تشکیل شود.

کد خبر 729350
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha