پایانه‌های شمال تهران برای ارائه امکانات و خدمات رسانی بهتر به رانندگان وسایل نقلیه عمومی، با انجام عملیات عمرانی، ترافیکی و ...،تجهیز و ساماندهی می‌شوند.

پایانه

به گزارش همشهری آنلاین، «سید مهدی صباغ» شهردار منطقه یک، در جشنواره «حال خوب با تاکسی بابام» که با حضور مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه یک و مدیران و کارشناسان ترافیک  با هدف تقدیر از رانندگان پایانه‌های شمال تهران در فرهنگسرای امام خمینی ( ره ) برگزار شد گفت: «بازدید از پایانه‌ها در حال انجام است و تاکنون طرح مسقف سازی، ساخت سرویس بهداشتی و تکمیل پایانه‌های تابناک، ارم، دستواره، نوبنیاد و... در دستور کار قرار گرفته تا رانندگان بتوانند در زمان توقف در پایانه از خدمات لازم بهره‌مند شوند.»

 تجهیز پایانه‌های شمال تهران برای خدمات رسانی بیشتر به رانندگان | رانندگان سفیران فرهنگی منطقه هستند

او افزود: «منطقه یک دارای ۴۷ خط حمل و نقلی با بیش از ۳۷۰۰ راننده است که به شکلی سفیران فرهنگی منطقه یک هستند و شهروندان را از مقاصد دیگر به شمیران نگین تهران و از این مبدأ به سایر مقاصد جابجا می‌کنند. ما تلاش می‌کنیم در حد بضاعت، توان و اعتبار مالی مشکلات آنها را رفع و قدردان زحمات این قشر معتمد و زحمتکش باشیم.»

کد خبر 727796

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha